bn de stem vuurwerkpoll flinke achterstand!!

Zo zie je maar dat zo'n poll niet relevant is :p Ruim 700+ stemmen in 1 dag en we staan nu ook voor met 55% tegen 45%. Wel grappig.

Zo zie je maar dat zo'n poll niet relevant is :p Ruim 700+ stemmen in 1 dag en we staan nu ook voor met 55% tegen 45%. Wel grappig.

Idd maar dat heb ik met de meeste polls!! Maar we moeten gewoon voor onze hobby opkomen. Goed gedaan allemaal maar t is nu toch al bekend dat er geen verbod komt, maar goed we moeten doorstrijden.:D

Idd maar dat heb ik met de meeste polls!! Maar we moeten gewoon voor onze hobby opkomen. Goed gedaan allemaal maar t is nu toch al bekend dat er geen verbod komt, maar goed we moeten doorstrijden.:D

Zo is dat, beter een poll vernaggelen zodat ze de negativiteit niet kunnen publiceren, dan ze daartoe wel de kans te geven! :biertje:

We schieten er niks mee op, maar het is inderdaad mooi om de altijd weer achterhaalde pessimistische polls te vernachelen. Dus in dat opzicht top bezig! :D

Echter zullen ze daar bij die site ook wel denken hier klopt niks van, zoveel oneens stemmers in korte tijd. Je kopieert de link van de site in google en wat er bovenaan uitkomt is dit topic met onze manieren van manipuleren van deze naar mijn mening zeer eentonige polls. Maar goed, beter een voor hun nutteloze poll dan weer een irritant negatief vuurwerk gerelateerd media aftreksel.

Back
Bovenaan