Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Behalve op z'n kop of op zn kantZo lang er geen waaier in zit kan je hem neer zetten zoals je hartje begeert.![]()

Behalve op z'n kop of op zn kant
(Tja, tegenwoordig weet je het niet hé...)
@Knettermans heeft je het antwoord gegevenVraagje aan de kenners @Knettermans @FrankD enz...
Ik twijfel altijd bij de 100 schots blokken van funke wat nu de voorzijde is naar het publiek toe.
Lonten aan de voorzijde of aan de rechterzijde met hooftlont aan de voorkant rechts.
Hoe zetten jullie hem neer![]()

deze lijkt op de fermata scala is veel beter dan deze maar ieder z n eigen smaakvraagje hoe presteert deze bijv tegen een scala of fermata. Ik ben erg aan het twijfelen en 136 is niet veel voor funke
maar 140 ofzo is ni duur voor dezedeze lijkt op de fermata scala is veel beter dan deze maar ieder z n eigen smaak
al jaren funke fan wat een burst in die bakken blijft nr 1Dank alle voor de reactie![]()
De prestaties zijn top en deze is absoluut niet minder goed dan de Fermata of Scala. De effecten zijn natuurlijk wel anders en de burst van de Scala en Fermata is harder. Welke van de drie je het mooiste vindt is afhankelijk van je eigen smaak. Scala staat bij mij bovenaan en is doorgaans de meest populaire van de 100sh Funke bakken.vraagje hoe presteert deze bijv tegen een scala of fermata. Ik ben erg aan het twijfelen en 136 is niet veel voor funke