Blütenregen - 100sh 30mm Compound fireworks [Batch 2024]

vraagje hoe presteert deze bijv tegen een scala of fermata. Ik ben erg aan het twijfelen en 136 is niet veel voor funke

@PyroJac Gewoon altijd op de sticker letten waarop staat: let op waaier effect.

Die zet je altijd naar het publiek toe, maar soms kan dit niet in een smalle straat.
Dan in elk geval altijd de sticker richting de stoep kant!

Bij sommige merken moet je echter de compound uit de doos halen en is de Chinees wel eens zo'n stickertje vergeten op de compound zelf.

Dan kun je bij twijfel altijd de dekfolie eraf halen en even kijken hoe de tubes staan.
De tubes die naar 'buiten' wijzen zet je dus altijd in de lengte richting van je straat!

1770469611312.png

vraagje hoe presteert deze bijv tegen een scala of fermata. Ik ben erg aan het twijfelen en 136 is niet veel voor funke
De prestaties zijn top en deze is absoluut niet minder goed dan de Fermata of Scala. De effecten zijn natuurlijk wel anders en de burst van de Scala en Fermata is harder. Welke van de drie je het mooiste vindt is afhankelijk van je eigen smaak. Scala staat bij mij bovenaan en is doorgaans de meest populaire van de 100sh Funke bakken.

De prestaties zijn top en deze is absoluut niet minder goed dan de Fermata of Scala. De effecten zijn natuurlijk wel anders en de burst van de Scala en Fermata is harder. Welke van de drie je het mooiste vindt is afhankelijk van je eigen smaak. Scala staat bij mij bovenaan en is doorgaans de meest populaire van de 100sh Funke bakken.
zeker wel zit maar 2200 gr in de fermata dus vind deze bluten drm ook beter scala is van mij ook de mooiste maar is meer een salutbak

zeker wel zit maar 2200 gr in de fermata dus vind deze bluten drm ook beter scala is van mij ook de mooiste maar is meer een salutbak
absolute top is de paranoid en de fireball
De Blutenregen is beter omdat er 2500g NEM in zit tov de 2200g NEM in de Fermata? Zo zou ik het niet zeggen, het is gewoon een ander effect en het is maar net wat je mooier vindt. De burst van de Fermata is iig harder dan van de Blutenregen maar dat is gezien de effecten ook logisch.

De Scala is absoluut geen salute bak, het is een heel goed uitgevoerde Dahlia box met sterke kleuren en met titanium burst.

De Fireball is een beleving op zich en een absolute top bak. Paranoid staat daar een behoorlijk eindje vandaan.

paranoid heeft een veel mooiere uitwerking dan de firebal maar das vooral smaak en staat zeker niet verder.af dan de firebal want die is gewoon 3 kg en de bluteregen is bjjna dezelfde bak als de fermata en ik had de paranoid 2x tegelijk kan jou vertellen daar is de fireball niks bij en dat in 40 sec

paranoid heeft een veel mooiere uitwerking dan de firebal maar das vooral smaak en staat zeker niet verder.af dan de firebal want die is gewoon 3 kg en de bluteregen is bjjna dezelfde bak als de fermata en ik had de paranoid 2x tegelijk kan jou vertellen daar is de fireball niks bij en dat in 40 sec
weer ni hoe ik een filmpje moet sturen anders had ik je het kunnen laten zien daar ben ik wel een noob in 🤣

Back
Bovenaan