Blue Titanium

Vochtprobleem? Plopt niet lekker rond open en erg kleine boeketten.
Tegenvaller zo hoor. Zou jammer zijn, het is een mooie nieuwkomer.

Ik hoop dat 't door vocht komt. Zal 'm op de verwarming leggen. Ik kan mij niet voorstellen dat de uitwerking zo de bedoeling was...

Bij papo in Baarn gezien. Matig product. De boeketten branden veel te snel uit. Dit had veel meer kunnen zijn. Ik twijfel sterk of ik mijn gewonnen exemplaar wel met de tochpyro10 wil combineren..

Leuk om te winnen maar ik zou deze niet aanraden om te kopen.

Zonde zeg, in potentie toch een mooi product. Hopen dat het wel wat vocht is en dat hij droog beter presteert voor de mensen die hem hebben aangeschaft.

Heb deze gewonnen met een fb actie. Mocht voor een bepaalde waarde zelf uitzoeken. Als ik de reacties hier zo lees had ik deze beter kunnen laten staan. Erg jammer had er toch wel hoge verwachtingen van.

Deze ook gezien bij hol inderdaad en vond de grootte ook tegenvallen. Het effect zelf was wel erg vernieuwend. Hopelijk idd door vocht dus goed drogen allemaal ��

Was de minste cake van de avond helaas...
Kan er weinig positief over kwijt, alle andere VWT producten waren meer dan prima, maar deze viel helaas in het niet...

Had er absoluut het ergste van verwacht na de eerste beelden.
De burst was het zwakste van al mn cakes, maar ik moet wel zeggen dat de wit/blauwe kleuren mij wel aanspreken. Mochten ze deze cake volgend jaar een upgrade geven dan ga het een zeer mooie cake zijn.
Ik had hem gewonnen dank daarvoor! Maar Vuurwerktotaal kan beter. Geef een burst a la Color change en ik ben helemaal happy!

Was de minste cake van de avond helaas...
Kan er weinig positief over kwijt, alle andere VWT producten waren meer dan prima, maar deze viel helaas in het niet...

Samen geschoten met de Freestyle Trics, zat gratis bij mijn bestelling, maar beide kwamen niet echt lekker uit de verf, vooral plofjes...

Idee van de cake vond ik geweldig, uitvoering is helaas stukken minder. Het blauw zie je amper, hopelijk kunnen ze hierin nog wat sleutelen.

De hele vuurwerkwereld is overgoten met silver strobe/glitter. Leuk om dit eens te zien.
Een goede silver palm of titanium streamer cake zou ool geweldig zijn.

Back
Bovenaan