[WINNAARS] Countdown naar een Crack Attack van China Red!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil erg graag een cake winnen zodat ik deze aan een medefreak met een laag budget kan geven!!
Want niks is frustrerender dan al dat moois te zien wat je zelf niet kan kopen!

Zo vroeg en dan al zo'n leuke actie van China Red. Waarmee we ook nog kans maken op een Crack Attack.
Chapeau:wink:

Mooi om het seizoen zo te beginnen met deze leuke actie. Bedankt Vuurwerkcrew en China Red voor het mogelijk maken van deze prijs!!
Hopen op nog meer van zulke mooie acties:handsup:
Mooie aggresieve crackling waaier:)

Lekker agressieve waaier; toppertje! Dank aan China Red en het forum voor het mogelijk maken van deze actie zo vroeg in het jaar!

Jongens wat mooi. Vorige week eerste dingen weer besteld, de demo´s komen er aan, de 1e win actie is een feit .... Zo komen we weer heerlijk in de sfeer van de dag der dagen. Kom maar door !! :p
Bedankt China Red en VWC voor deze mooie (1e) actie

Wow!!! De Crack Attack is echt mijn favoriete waaier! Lekkere chaos en de laatste row als finale tegelijk. Ideaale crackling bak. Zie het nu al helemaal zitten hier de straat mee alert te maken dat O&N is begonnen om 18:00. Leuke actie ook van China Red, succes allemaal :D

Wederom een hele leuke actie van China Red, zoals we dit toch wel al gewend zijn. Mocht ik dit mooie bakje winnen dan zal ik dit aan iemand anders op het forum sponsoren die wat minder te besteden heeft dan ik.

Prachtige waaier met heerlijke crackling. Nooit China Red besteld, maar als ik dit zo zie.... Top bak!

Kijk... we zijn weer begonnen, en hoe. Lijkt mij een heel geschikte afsluiter voor een showtje :wink:.
Mooie actie VWC en China Red!

Mooie actie, ik zou deze graag in de straat hebben, ik kies zelf (helaas) bijna altijd voor ishape enz.

Wauw wat een topactie, en wat een topcake een felle crackling cake die zeker voor spektakel in de straat zal zorgen, bedankt china red en vwc voor het mogelijk maken van deze mooie winactie

Hele mooi actie, dat word maar weer eens kijken bij de plaatselijke intratuin mocht ik hem winnen haha, nee grapje. Ben elk jaar wel te vinden bij de intratuin. Hebben altijd wel leuke producten. Altijd voor een leuk bedragje gratis producten uitzoeken. Ik blij, dochterlief blij.

De eerste winactie alweer :applause:

Leuke actie, zeker aangezien de actieve leden hierbij meer kans hebben op het winnen.

Ben benieuwd wat er alemaal nog meer gaat volgen aankomende maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan