Blue Storm *Nieuw 2025*

vind hem ook te duur. Hou zelf wel van een paar goede falling leaves, maar moet de prijs er ook na zijn.

Kan iemand van Hello vertellen waar de prijs hem in zit? Is er iets dat we over het hoofd zien, wat in de straat zo wow is dat we achteraf allemaal wensen dat we de prijs voor lief hadden genomen? Kom maar op met het promopraatje.

Als nieuwe importeur nog zoveel mogelijk investeringsschade beperken agv een aanstaand verbod?

Nou ja, gelijk geef ik ze, maar de prijsvoering was sws al wel hoog natuurlijk. En dat is dan voor een kleine importeur die toch bijzonders wil neerzetten ook wel weer te rechtvaardigen.

Hier bedoel ik specifiek het prijsverschil met ook goeie cakes van ze in bv die gele lijn. Ook al ontzettend goed spul, en hier lijken de falling leaves juist een goedkoper aspect (de blauwe sterren erbij dan weer niet). Het is wel 30mm met veel kruit per shot, dus in goed vertrouwen van prijsverhouding tov de andere producten ben ik oprecht benieuwd naar wat ik(/we) qua productie of uitwerking misschien missen. Het is een oprechte vraag, zonder bash of provocatie. Als ze me weten te enthousiasmeren kan ik de doekoe er wel eens voor neerleggen. Kan de publiciteit achteraf ze helpen het weer bij de buren goed aan de man te krijgen :)

Vind zelf de prijzen van Hello dit jaar ook behoorlijk hoog, te hoog zelfs. Zeker nu alles kooiloos is, mag je wel wat schappelijkers verwachten
je weet waar ze vandaan komen toch? en hoe zij handelen? katan / cafferata staat hier toch om bekend?

Back
Bovenaan