Blue Maroon

Had gehoopt op 2 kleuren blauw (donker en licht). Hier (veel) blink aan toevoegen doet afbreuk aan het concept.

Dat zou ik ook wel balen vinden ja. Stond hier ook dikgedrukt op de lijst voor het alleen blauw effect. Wellicht hopen op een filmpje.

haha hier het zelfde. maar als het een combinatie van blauw en zilver word dan laat ik hem denk ik wel staan. Maar goed eerst maar een een filmpje afwachten als dat er ooit nog van komt.

Op zich wel jammer ja, dat het niet alleen blauw is. Maar aan de andere kant, mocht er wit/ zilver inzitten: dat doet mij denken aan de heavy legend 16. Dit vond ik toch wel een verdomd leuk cakeje. Ik wacht in ieder geval gespannen af!

niet slecht. alleen jammer dat die niet helemaal blauw is en nu toch gecombineerd is met andere kleuren.

En het is er wel een die moet je als 1 van de eerste afsteken dat die niet in de rook van de rest zit.

Ik vind het een erg dikke bak, er zit veel blauw in maar de blinkers overheersen soms wel inderdaad. Dat had net iets minder moeten zijn om het een Blue Maroon aka een blauwe versie van de Red Maroon te kunnen noemen. Er zitten soms echt dikke blauwe salvo's in en dat had ik liever in de hele box gezien en met een beetje blinkers had acceptabel geweest om het wat afwisselender te maken. Nu zijn het net te veel blinkers, maar alsnog een prima compound.

Ik vind hem wel gaaf hoor. Je kan niet 100 25mm schoten van puur blauw verwachten onder €100 dat is natuurlijk niet haalbaar. De witte blinkers lijken op film het blauw erg weg te drukken maar, #1 in het echt zal dit sowieso minder merkbaar zijn omdat de camera focust op de felle witte sterren en #2 dit gaat maar over de helft van de schoten

Mooie en unieke box. Blauw is lastig op film te krijgen. Misschien wordt de blauwe kleur wat weggedrukt door de blinkers en zal het blauw in de straat beter zijn?

Ik vind het een mooie box en ik denk dat hij in het echt wel eens een stuk beter over kan komen dan op dit filmpje van matige kwaliteit. In het filmpje overheerst de witte blink maar in het echt zullen de verhoudingen vermoedelijk een stuk beter zijn.

Het witte blink overheerst inderdaad te veel. Er zitten enkele momentjes tussen met enkel blauw, alleen dat was echt prachtig geweest! Dan maar 50 shots ipv 100 en dan had je wel iets speciaals in handen. Ben blij dat ik hem niet heb besteld en hij komt er ook niet aan de hand van dat filmpje.

Helemaal. Ik zou zeggen deed er dan Golden Willows bij om het op te vullen ipv witte blinkers. Iets minder spreiding, maar dan komt het blauwe veel beter tot zijn recht. Naja… we zien hoe de Blue Marroon presteert. Ik wou hem ook nog bestellen, maar zie daar nu ook van af. Dit is niet de reden waarom hij hier zo hoog op de lijst stond.

Was dit het geval geweest (i.c.m. golden willows) dan had ik er 100% 2 stuks besteld. Dan komt het blauwe veel beter tot zijn recht.

Back
Bovenaan