rollingthunder
VWC lid
Ik vond het dit jaar een goede bak maar zoals ik al eerder schreef niet de naam waardig. Dit is meer een grote broer van de heavy legend 16sh. Maargoed volgend jaar is hij er weer bij mits de prijs goed blijft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo te horen is deze goed gelukt, deze ga ik dit jaar meenemen![]()
Hij is vet he! Maar 150 euro? Voor 11 gram per schot? Hmm.
Als het een burst van Immortal gold heeft zou ik het zeker aanraden![]()
Bij VWPD was die 80 euro toch? denk dat die adviesprijs hier niet klopt
Misschien klopt de adviesprijs wel maar daar werd hij volgens mij nergens voor aangeboden. Deze zat qua prijs rond de 80 Euro in de (freak) acties, geen idee wat de prijs was tijdens de verkoopdagen.
Deze burst was echt keihard.Hij is vet he! Maar 150 euro? Voor 11 gram per schot? Hmm.
Als het een burst van Immortal gold heeft zou ik het zeker aanraden![]()
Zo dan! Die ramt er aardig op los.Rubro zat stiekem mee te kijken en vond deze box best goed dus ze hebben besloten om hem in het eigen assortiment te nemen, al dan wel met een veel hoger tempo
Het ziet er opzich niet verkeerd uit maar ik vind wel dat er maar weinig blauw in zit... Er zit mij wat teveel witte blink in... Maar misschien komt het op het filmpje wat slecht over.
Het ziet er opzich niet verkeerd uit maar ik vind wel dat er maar weinig blauw in zit... Er zit mij wat teveel witte blink in... Maar misschien komt het op het filmpje wat slecht over.