Blue Blood

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: FC30-20-17
Artikelnaam: Blue Blood
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: blauwe sterren met rooie blinkers. geschoten in verschillende snelheden!!
Tijdsduur: 22 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 32,50

blue-blood-1024x684.jpg

prachtige cake, heb het ook niet bij baarle voorbij zien komen.

hoop dat het ook al is de kans nihil dat het op de NL markt verschijnt

Zena verkoopt deze als omlabeling. De florida panther van luypaers is namelijk exact hetzelfde.

dat wist ik niet...
bedankt, ik zal het in de gaten houden of het een x in de lvc aanbieding komt want die omlabeling kost meer dan de richtprijs van funke ( met 20% korting valt het ook tegen)

dat wist ik niet...
bedankt, ik zal het in de gaten houden of het een x in de lvc aanbieding komt want die omlabeling kost meer dan de richtprijs van funke ( met 20% korting valt het ook tegen)
Ik weet niet of het op de route ligt voor je, maar Piroshop Arentz in Zutphen heeft deze ook :)

Edit:
Is al uitverkocht :bonk:

Zena verkoopt deze als omlabeling. De florida panther van luypaers is namelijk exact hetzelfde.

Nou... volgens mij zit er toch wel wat verschil in de uitwerking. (Moet er wel bij vertellen dat ik alleen de Blue Blood live gezien heb) en dat afzet tegen de Panther movies op youtube.

Panther is een 100% omlabeling van de Blue Blood.
Staat namelijk ook gewoon op de cake made by Funke

Euhm als er "made bij funke op staat" betekent dat toch niet dat dat een omlabeling is van de panther?

Nee dat hoeft niet perse maar als je naar de filmpjes kijkt van alle 2 zie je dat dit dezelfde cakes zijn funke zit ook nog achter het merk hoops en misschien nog wel meer dus kan goed dat er meerdere dezelfde cakes zijn onder andere namen/labels

Als het allemaal puur een omlabeling is, waarom vielen de cakes van Luypaers vorig jaar zeer regelmatig tegen (en die van Funke niet)?

Zie onderstaande afbeelding. Zoek op YT het nummer FC30-20-17 en zie welke cake je krijgt te zien.

C157524C-1594-473B-A0CF-326FC69C4224.jpg

Nu weer on topic over de blue blood.

Euhm als er "made bij funke op staat" betekent dat toch niet dat dat een omlabeling is van de panther?

Laatst bewerkt:
Er staat volgens mij nergens geschreven dat alle Luypaers cakes omlabelingen zijn. Er word hier gesproken over de Blue Blood of Florida Panther.

Dat diverse luypaers artikelen uit de fabriek van Funke komen wil niet per definitie zeggen dat het omlabelingen zijn.
Als het allemaal puur een omlabeling is, waarom vielen de cakes van Luypaers vorig jaar zeer regelmatig tegen (en die van Funke niet)?

Dikke cake dit, grote boeketten en harde burst. Het blauw is helaas niet zichtbaar op m'n camera, maar dat was in het echt wel. Dit is een omlabeling van de Luypaers cake die bij Zena wordt verkocht.

Deze cake maakte gisteren bij mij een diepe indruk! Zeer grove boeketten, prachtige rode blinkers van een dieprode intensiteit, en het blauw wat heel breed uit zakt! Dit is Kwaliteit met een hoofdletter K!

Ik vond het een aardige cake, maar niet súper indrukwekkend. Mogelijk doordat ik daarvoor echt dikke compounds had afgeschoten, maar had er iets meer van verwacht. Burst was ook niet beter dan de 30mm boxen van vuurwerkmania (Bad #ss box o.a.). Wel wat sfeerbeelden van de buren die ook lak hadden aan het vuurwerkverbod.

Back
Bovenaan