Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Huh?
Ik mis allerlei effecten!
Waar zijn bijvoorbeeld de spinners gebleven? :rolleyes:
De uitwerking van de colortip ziet er ook echt heel anders uit nu.
Lijkt wel een slap aftreksel van de eerdere versie deze box...

@Vuurwerkkoning
Thanks voor de beelden. Ziet er erg goed uit. Ben blij dat ik 'm hier over twee weken ook heb staan. Lijkt me de 2017 versie te zijn trouwens, lekker lang en prima afwisseling. Enig idee van het exacte productiejaar toevallig?

@Vuurwerkkoning
Thanks voor de beelden. Ziet er erg goed uit. Ben blij dat ik 'm hier over twee weken ook heb staan. Lijkt me de 2017 versie te zijn trouwens, lekker lang en prima afwisseling. Enig idee van het exacte productiejaar toevallig?

Dit is de 2018 versie, die laatste waaiercake heeft geen spinners, had de 2017 versie wel.

Alleen de 2016 heeft die spinners gehad tijdens de eerste jaargang. Er waren immers vorig jaar al versies zoals die op de demo hierboven te koop. Daar is veel beeldmateriaal van te vinden. Bovendien dacht ik dat de 2018 versie twee cakes en 40sh minder had(?!). Nee, dit is vrijwel zeker de 2017 versie.

Laatst bewerkt:
Ik heb bij Gerrit in Leeuwarden de 2017-versie gekregen, met 232 shots dus. Morgen even doorlonten incl. schotje voor de vonkoverslag.

Wat was deze vet zeg! Heerlijke tijdsduur en vooral de 30mm cakes geven luchtvullende effecten. Vooral de white blink komt echt op je af, zo groot. De waaier maakt hem helemaal af. Blij dat ik deze genomen heb voor 135 euro.

Volledig eens met bovenstaande, dit was echt een heerlijke rammer, met rustmoment en sierlijke effecten. Bouwt mooi op naar de waaier, burst is ook dik in orde (ondanks de kooi discussie). Film is helaas niet goed gegaan.

Back
Bovenaan