Blow Out

Vuurwerkbieb

VWC lid
Artikelnummer: RVW 414
Artikelnaam: Blow out
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 376 gram
Aantal Schoten: 40 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 27,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317895.f8d8099c.560.jpg

+ http://www.youtube.com/watch?v=hbXDjiUzM9o" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=hbXDjiUzM9o"> http://www.youtube.com/watch?v=hbXDjiUzM9o" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is ook een topper! Heerlijk tempo,veel kleur,dubbele finale. Was even vergeten,welke me opgevallen was,in de Gold Selection. Maar dat is dus deze jongen,hopen op een leuke prijs,:)

Oeh, deze springt me in 't oog (auw). Paars, groen, felrode blinkers én brocade salvo's...lekker tempo d'r bij. Deze hóud ik ook in het oog :p

goed blokje op t filmpje te zien maar denk wel dat de kruitinhoud van 376 Schots even aangepast moet worden :p groet mustang

Heel mooie bak, wil hem eerst nog even los zien maar deze spreekt mij het meeste aan van de nieuwe binnenkomers.

Dit is een topper 1ste klas, lange tijdsduur, veel schoten, goed effecten, goed tempo, en dat alles bij elkaar voor een hele lage prijs! Top Rubro, ik kan niks anders zeggen.

Ik vond deze cake tegenvallen gisteren bij de demo van Vuurwerk4all. Op het demo filmpje van Rubro zie je volle boeketten met hele mooie rode blinkers, maar die waren gisteren bijna nergens te bekennen. Het waren enkel een paar rode sterren waar voor mijn gevoel geen sprake was van blink.

Ik had hem helaas al besteld, even kijken of ik mijn bestelling kan aanpassen.

Hehe, de blaas-hem-uit-cake (flauw), maar zeker erg goed en vooral voor die prijs in mijn ogen. Had hem niet gekocht, gelukkig wel gezien van Wesley en volgend jaar wil ik hem zelf ook! :D

Haha blaas hem uit cake, geniaal gevonden weer.
Zeer goede cake, vooral de tempo wisselingen doen het hem voor mij.
De prijs pas precies bij deze cake.
Weer een topper van Rubro.

Dit was zeker een toppertje dit jaar iets meer van kopen, deze hebben we samen afgestoken (steef-kaboom,kwintos,jori,met nog een freak) btw mooie film Steef-kaboom

Mooie film Steef. Jammer dat het niet wat donkerder was, zodat de kleuren wat duidelijker zichtbaar zouden zijn. Neemt niet weg dat het ook op jouw film een top cake blijkt te zijn.

Mooie film Steef. Jammer dat het niet wat donkerder was, zodat de kleuren wat duidelijker zichtbaar zouden zijn. Neemt niet weg dat het ook op jouw film een top cake blijkt te zijn.

Haha ja moh1975 had hem meegenomen en die wou hem met ons delen maar hij moest eerder weg dan dat het al helemaal donker was :)

Het is ook gewoon een prima cake, diverse effecten, tempo wisseling, absoluut een goede cake om in de straat te zetten 's nachts.

Hmz. Eigenlijk vind ik op basis van Mikes beelden dit product wat tegenvallen. Ik weet dat Mike een heel goede camera heeft. Ik houd eveneens rekening met wind, maar de peonies/blink in het midden van het blok vind ik wat karig.

Wat zijn de kleuren van de vollere peonie-boeketten? Dat vind ik wel lastig te zien zo.

Goud zal ongetwijfeld beter uit de verf komen bij minder wind, daar twijfel ik niet aan.

Hmz. Eigenlijk vind ik op basis van Mikes beelden dit product wat tegenvallen. Ik weet dat Mike een heel goede camera heeft. Ik houd eveneens rekening met wind, maar de peonies/blink in het midden van het blok vind ik wat karig.

Wat zijn de kleuren van de vollere peonie-boeketten? Dat vind ik wel lastig te zien zo.

Goud zal ongetwijfeld beter uit de verf komen bij minder wind, daar twijfel ik niet aan.

Witte blink met een paar paarse sterren dacht ik,rode blink en glitter tail naar willow.
Alleen de rode blinkers zijn wat mager inderdaad.

Deze deed het niet helemaal zoals de bedoeling was bij mij. Een paar klapte er op de grond, een ging er scheef tegen het dak van me huis aan en vervolgens ging alles tegelijk de lucht in wat ik toch raar vond...

Ik vond deze een beetje tegenvallen. Alles ging wel goed maar de rode boeketten vielen wat tegen. Daarnaast waren de golden broccades niet echt salvo's maar meer losse schoten. Had er er wel wat meer van verwacht, het was het allemaal net niet.

Back
Bovenaan