Blossom after Thundering

Heerlijke blokje toen naar buiten kwam toen zij de buren al van daar komt zo grote doos. toen die begon met schieten was het alleen maar ( WOW wat mooie zeg )

Egt een dikke aanrader en ook zekers een TOPPER

Ik moet wel zeggen dat de eentonigheid van de cake niet meer zo opvalt als je er pal onder staat, elk schot blijft dan gewoon genieten geblazen :)

Heb er 2 van weggeschoten en inderdaad de eentonigheid valt niet op als je er onder staat... gewoon een Heerlijke blokje

hier de filmpjes, jammer dat ik ze niet goed heb doorgelont, volgende keer beter. Heb nu nog 1 hier staan voor trouwerij van mijn broer, dan moet er natuurlijk ook wat moois de lucht in. De eentoningheid is er eigenlijk niet. Heb 2 van deze boxen gekocht en ben er zeer blij mee. 118 euro voor twee van deze boxen is ook geen geld.

Dit jaar bij de vriendin gevierd die op een boerderij woont, dus op een vlakte, vandaar dat de burst niet goed overkomt, en de wind speelt natuurlijk ook zijn parten

Ook een filmpje van mijn kant. Helaas halverwege t filmpje wat druppels op de lens...
2 x Blossom after thundering tegelijk. Doorlonten ging perfect.
Lekker tempo, mooie boeketten, matige burst. Soms ook niet hele mooie ronde boeketten, maar per 2 valt dat niet op.

http://www.youtube.com/watch?v=kFoWmvwEJSU&HD=1
op HD bekijken is wel zo mooi:)

Deze zaten ook niet in een kooi verpakt dus dat verklaart ook wel die matige burst denk ik.
Komt helaas niet in de buurt van de demo versie maar voor 59 euro per stuk zeker geen miskoop.:)

Iemand weet of er dit jaar weer zo'n actie is met a 59 euro of 2 voor a 118 euro?? Geldt voor de Blossom after Thunder en die andere van Mercurius, Thunder after Blossom. Volgens mij zijn beide hetzelfde!

Back
Bovenaan