Blossom after Thundering

het valt me op dat over de gehele lijn van alle importeurs er maar weinig producten op de markt zijn gekomen waar ik van warm loop .
Toch is dit 1 van de weinige producten waar ik wel blij van wordt .
het tempo is goed effecten zijn mooi beerd en vervliegen niet zo snel .
de prijs maakt je in eerste instantie wel een beetje aan het schrikken .
Maar als je goed bedenkt dat ze er echt wel duurder zijn denk ik dat je er geen miskoop aan doet .

Dit is 1 van de betere showboxen die ik tot nu toe gezien heb! Het tempo is goed en de boeketen zien er super mooi uit. Deze komt zeker op mijn lijstje dit jaar.

echt een topbak de absolute topper van de avond! mooie gouden palmen die lang bleven hangen deze zal in de straat zeer zeker opvallen :)

Ik vind dit een topper van de bovenste plank. Een spektakel van goud, crackling en blink wat nét niet te lang duurt, dankzij het goeie ritme in het afwisselen van de verschillende effecten en de perfecte diverse schiettempo's. Het kleine prijskaartje maakt 'm helemaal af, voor een dikke €100 (meestal 10% vvk korting hier) heb ik over tweeënhalve maand een geile goudrambak om de buurt mee op te schudden!

dat dacht ik al, volgens mij heb ik die een aantal jaren ook gehad en vond hem wel oke, niet top maar zeker niet onaardig.

Jammer. Krijg hier niet de nostalgische gevoelens bij die ik bij de oude Blossom after Thundering wel had

Filmpje spreekt boekdelen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan