Blitz Bomber

Ik moet toegeven, hier keek ik wel naar uit! Deze in de vooravond geschoten was echt een hele fijne box, kleur, goud en tempo. Blij dat ik er nog 1 heb liggen.

Dit was één van de toppers van de show. Ontzettend grote effecten en harde burst en dat zonder kooi. Top box, ging per 4 in de show en beukte er lekker op los.

Deze aangeschaft na geld retour hebben gekregen van de afgekeurde PotC en de goed presterende demofilms. En dit had inderdaad een heel goed blokje moeten zijn. Met de nadruk op moeten, want na een aantal schoten plofte cake 1 uit elkaar. Later nog aangestoken zonder cake 1 maar ook dat ging niet helemaal lekker, ramde alles er in 1 keer uit. En bij het opruimen vlogen ons de bombettes om de oren, gelukkig geen schade. Kan natuurlijk gebeuren...qua burst/spreiding is dit echt een megabak en komt deze er dit jaar zeker weer bij voor een hernieuwde poging!

Echt een ontzettende topper uit de stal van Rubro. De eerste cake is wat traag, maar de effectgrootte maakt veel goed en als dan even later het tempo wordt opgevoerd, is het op en top genieten. Voor de prijzen waarvoor 'ie werd aangeboden een echte nobrainer. In meervoud, zoals per 4, helemaal een feest:

Echt een ontzettende topper uit de stal van Rubro. De eerste cake is wat traag, maar de effectgrootte maakt veel goed en als dan even later het tempo wordt opgevoerd, is het op en top genieten. Voor de prijzen waarvoor 'ie werd aangeboden een echte nobrainer. In meervoud, zoals per 4, helemaal een feest:

Volgend jaar per 20? :handsup: dikke bak, tempo is goed, echt een goede toevoeging voor de blitz collectie.

Back
Bovenaan