Blitz Bomber

Deze voor de volle pond toch nog maar meegepakt na dat waanzinnige straatfilmpje van laatst 😍 . Het weer lijkt hier gelukkig toch mee te gaan vallen ten aanzien van hoe de verwachtingen een x aantal dagen geleden waren, dus vond dat ik mezelf nog wel mocht trakteren op één extra bakkie

heb er ook twee, van verschillende winkels.
blauw en paars inderdaad, dozen zijn even groot, even zwaar etc.

gezien de vorm iets anders is dan van een 144sh of 100sh moeilijk te bepalen wat het karton gemiddeld weegt.
hoe dan ook, wordt een beste bak

Deze voor de volle pond toch nog maar meegepakt na dat waanzinnige straatfilmpje van laatst 😍 . Het weer lijkt hier gelukkig toch mee te gaan vallen ten aanzien van hoe de verwachtingen een x aantal dagen geleden waren, dus vond dat ik mezelf nog wel mocht trakteren op één extra bakkie
Herkenbaar 😎

die kleurtjes zouden wel 1 of ander systeem zijn voor de logistiek in china of transport. Enige wat ik nog anders kan bedenken is dat elke productie periode een bepaald kleurtje krijgt ofzo. Kan allemaal haha

die kleurtjes zouden wel 1 of ander systeem zijn voor de logistiek in china of transport. Enige wat ik nog anders kan bedenken is dat elke productie periode een bepaald kleurtje krijgt ofzo. Kan allemaal haha
Lijkt eerder gewoon een markering voor de printer ofzo, of snijmachine🤣

De tandjes wat een bak was dit, de transbomber en de blitz bomber achter elkaar geschoten. De transbomber zorgt voor bruut geweld in de straat maar deze klapte hem er uit. Wat een boeketten. 😲

Ik had hem uiteindelijk 3x. Iedere keer zwaar genoten! De klappen die hier van af kwamen waren echt heel goed! Alles hieraan was top! De wind gooide wel wat roet in het eten qua boeketgrootte, maar als een machtige compound.

Filmpje volgt in de loop van de week.

Zo hé, dit kan toch geen 996 gram zijn in 120 schoten ? :shocked:
Als het nu een 75 shots of zo zou zijn ...

Back
Bovenaan