Blitz Bomber

Iemand die deze wel (al) geleverd heeft gekregen en een foto hiervan kan maken? Ik ben benieuwd naar de fabriekscode en het kruitgewicht.

Helaas waren ze op bij Morsink en heb ik ze dus niet mee kunnen nemen, en moet ik wachten tot maandag.

Iemand die deze wel (al) geleverd heeft gekregen en een foto hiervan kan maken? Ik ben benieuwd naar de fabriekscode en het kruitgewicht.

Helaas waren ze op bij Morsink en heb ik ze dus niet mee kunnen nemen, en moet ik wachten tot maandag.

Zelfde schuitje, tot maandag!

meer info moet ik je helaas even onthouden..

Bijlagen

• IMG_0631.jpg
    IMG_0631.jpg
    451,8 KB · Weergaven: 137
Ik moet je helaas teleurstellen. Heb alleen de Blitzbomber op film :p

Zonder dollen wat een box mensen... echt bizar! De spreiding is abnormaal!! We stonden er 20m-25m +/- van af. Alleen... zei m'n Iphone helaas net voor de laatste cake "geheugen vol, video onderbroken" Om te huilen... aan de andere kant had ik daar anders nooit naar gekeken. Dus liever nu dan op 31 dec / 1 Jan. De Zoom IQ7 is trouwens dé perfecte externe microfoon voor een Iphone t.m. 14 serie. De Zoom AM7 heeft een USB-C en is geschikt voor Iphone 15/16 en Samsung telefoons natuurlijk.

Check die spreiding 😱😱😱 Alle bombettes kwamen overigens hoog en hadden geen last van problemen zoals op de winkeliers demo bij Huisman. Dat zal waarschijnlijk een maandag ochtend exemplaar zijn geweest. Echt een waanzinnige top box!

Stond er toevallig een wit papiertje met "sample" op je doos ?

• Haha
Waarderingen: GMP

Nou lekker, heb er ook 1 besteld kan ik hopelijk maandag ophalen

Ze hadden ze nog wel, maar op de grotere bunkerlocatie, niet bij de bunker aan de winkel zelf. Gedurende de dag rijden ze met busjes heen en weer om te blijven bevoorraden, maar door de gekkenhuis qua drukte van vandaag was het op in de kleine bunker bij de winkel. Er reden vanavond ook geen busjes meer heen en weer dus ik kon er niet op wachten. Maandag zouden ze ze dus wel weer hebben.

Het was balen want zat er een uur voor in de auto, maar de gold dakota was er wel, en ze hebben het op een andere manier wel goed met mij op weten te lossen overigens. Vriendelijk personeel ook.

Gelukkig heb ik er nog wel 2 gekregen bij Morsink.
Was daar om 13:00

Drukte van jawelste. Ruim 1 uur in de rij gestaan om een via internet bestelde blitzbomber af te halen.
Winkel bestellingen en internet bestellingen lopen daar door elkaar heen.

Overigens heb ik er 1 waarvan er 1 met een paars vierkantje en 1 met een roze vierkantje

Hebben meer mensen dit?

Gelukkig heb ik er nog wel 2 gekregen bij Morsink.
Was daar om 13:00

Drukte van jawelste. Ruim 1 uur in de rij gestaan om een via internet bestelde blitzbomber af te halen.
Winkel bestellingen en internet bestellingen lopen daar door elkaar heen.

Overigens heb ik er 1 waarvan er 1 met een paars vierkantje en 1 met een roze vierkantje

Hebben meer mensen dit?
Heb je daar foto van

Iemand nog een koop tip voor deze regio Amersfoort?
Bij ed raket Apeldoorn staan ze nog bestelbaar op de site. Vonk in Barneveld had ze ook nog toen de site de 27e dicht ging maar geen idee hoe hard die in de losse verkoop zijn gegaan

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan