Toevallig ook nog een foto gemaakt van de box ? en idd Rubro mag jou wel een aantal exemplaren kado doen!Yep. Niet at-once maar "ppprrrrrrr" haha. Echt heel bruut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig ook nog een foto gemaakt van de box ? en idd Rubro mag jou wel een aantal exemplaren kado doen!Yep. Niet at-once maar "ppprrrrrrr" haha. Echt heel bruut!
Toevallig ook nog een foto gemaakt van de box ? en idd Rubro mag jou wel een aantal exemplaren kado doen!
Iemand die deze wel (al) geleverd heeft gekregen en een foto hiervan kan maken? Ik ben benieuwd naar de fabriekscode en het kruitgewicht.
Helaas waren ze op bij Morsink en heb ik ze dus niet mee kunnen nemen, en moet ik wachten tot maandag.
meer info moet ik je helaas even onthouden..Iemand die deze wel (al) geleverd heeft gekregen en een foto hiervan kan maken? Ik ben benieuwd naar de fabriekscode en het kruitgewicht.
Helaas waren ze op bij Morsink en heb ik ze dus niet mee kunnen nemen, en moet ik wachten tot maandag.
Thanks!meer info moet ik je helaas even onthouden..
Stond er toevallig een wit papiertje met "sample" op je doos ?Ik moet je helaas teleurstellen. Heb alleen de Blitzbomber op film
Zonder dollen wat een box mensen... echt bizar! De spreiding is abnormaal!! We stonden er 20m-25m +/- van af. Alleen... zei m'n Iphone helaas net voor de laatste cake "geheugen vol, video onderbroken" Om te huilen... aan de andere kant had ik daar anders nooit naar gekeken. Dus liever nu dan op 31 dec / 1 Jan. De Zoom IQ7 is trouwens dé perfecte externe microfoon voor een Iphone t.m. 14 serie. De Zoom AM7 heeft een USB-C en is geschikt voor Iphone 15/16 en Samsung telefoons natuurlijk.
Check die spreidingAlle bombettes kwamen overigens hoog en hadden geen last van problemen zoals op de winkeliers demo bij Huisman. Dat zal waarschijnlijk een maandag ochtend exemplaar zijn geweest. Echt een waanzinnige top box!
Ergens in t topic staat een straatvideoIk twijfel nog, wie schiet 'm alvast om te filmen?
Gok dat de eindstand is dat die hier maandag gewoon staat.![]()
Nou lekker, heb er ook 1 besteld kan ik hopelijk maandag ophalenIemand die deze wel (al) geleverd heeft gekregen en een foto hiervan kan maken? Ik ben benieuwd naar de fabriekscode en het kruitgewicht.
Ik hoop het ook, deze daar speciaal besteld! En kom niet uit de buurt...Nou lekker, heb er ook 1 besteld kan ik hopelijk maandag ophalen
Gelukkig heb ik er nog wel 2 gekregen bij Morsink.Iemand die deze wel (al) geleverd heeft gekregen en een foto hiervan kan maken? Ik ben benieuwd naar de fabriekscode en het kruitgewicht.
Heb je daar foto vanGelukkig heb ik er nog wel 2 gekregen bij Morsink.
Was daar om 13:00
Drukte van jawelste. Ruim 1 uur in de rij gestaan om een via internet bestelde blitzbomber af te halen.
Winkel bestellingen en internet bestellingen lopen daar door elkaar heen.
Overigens heb ik er 1 waarvan er 1 met een paars vierkantje en 1 met een roze vierkantje
Hebben meer mensen dit?
Bij ed raket Apeldoorn staan ze nog bestelbaar op de site. Vonk in Barneveld had ze ook nog toen de site de 27e dicht ging maar geen idee hoe hard die in de losse verkoop zijn gegaanIemand nog een koop tip voor deze regio Amersfoort?