Blinking Fermata

Deze box komt binnen in het segment uitstekende prijs/kwaliteit. Het is geen ongekende topper met flinke burst en de grootste effecten, maar wel prima in zijn soort en uitstekend betaalbaar. Verwacht dan ook wel dat deze erbij komt dit jaar, leuk om gewoon lekker mee te openen rond de klok van 6.

Ik heb deze het jaar ervoor gehad. Nu weer voor €55 besteld. Voor dat geld is het echt geen miskoop. Meer dan 65/70 euro zou ik er alleen niet voor betalen.

Mwa ik vind hem niet zo blinkerig vergeleken met de vorige filmpjes in dit topic,kan aan de camera liggen. Maar als dit het is valt het voor mij een beetje tegen

Hm, ik begrijp wat je zegt Luc, de blink lijkt sneller te doven dan voorheen. De naam doet hem dan niet echt meer eer aan, terwijl het tempo en de effecten an sich wel prima zijn.

Vind het moeilijk te geloven dat hier bijna 2kg kruid in zou zitten.
Blinkt effect is klein/matig.
Zelfs voor 80euro laat ik hem toch maar liggen

Heb de gok genomen voor de prijs ;) bij het laatste filmpje zie je vooral veel rook wat blijft hangen.

Mocht hij toch matig zijn helaas. Maar voor de prijs van 80 eu lijkt de kans op een budget topper in de straat aanwezig.

Dit filmpje van vorig jaar; van onze duitse vrienden lijkt het niet heel slecht voor de prijs.

Deze afgestoken om 00:00 uur, maar beviel mij zeer goed. Mooie uitwerking en lekkere snelheid zat erin!

Back
Bovenaan