Blinking Fermata

Heb de gok genomen voor de prijs ;) bij het laatste filmpje zie je vooral veel rook wat blijft hangen.

Mocht hij toch matig zijn helaas. Maar voor de prijs van 80 eu lijkt de kans op een budget topper in de straat aanwezig.

Dit filmpje van vorig jaar; van onze duitse vrienden lijkt het niet heel slecht voor de prijs.

Wat een verschil in tempo. Het tempo in het onderste filmpje is perfect om in een show te verwerken.

Hier had ik weinig van verwacht, maar deze blies me omver op de demo! Weet niet of het hoorde, maar deze ramde heerlijk door met een goede burst. Als deze kwaliteit in andere kooiloze producten verwerkt kan worden, hebben we weinig te vrezen van het kooiverbod (bij Broekhoff iig)!

Wat mij betreft is dit een hele mooie box die toch wel enigszins ondergewaardeerd is. Afgelopen jaar gehad en dit jaar weer in de collectie.

Heb deze ook altijd laten staan, maar in deze laatste films komt hij toch erg goed over !! Was altijd voor een redelijke prijs verkrijgbaar volgens mij.

Deze was gister erg goed. Mooi dat een box die al even bestaat iedereen zo enthousiast maakt op een demo. Begrijp ik het nou goed dat deze zonder kooi is? Dan geloof ik ook wel dat het volgend jaar allemaal goed komt.

Deze was gister erg goed. Mooi dat een box die al even bestaat iedereen zo enthousiast maakt op een demo. Begrijp ik het nou goed dat deze zonder kooi is? Dan geloof ik ook wel dat het volgend jaar allemaal goed komt.

Schijnt zonder kooi te zijn inderdaad :p

Ik heb deze al vaker gehad en inderdaad nog nooit in kooi gekregen. Kan er vooraf afgehaald zijn maar ik denk dat deze gewoon zonder kooi is. Altijd voor een leuke prijs te krijgen en zeer zeker de moeite waard.

Gisteren op de demo vond ik dit toch een van de verrassingen. Ben dan wel verbaasd dat hier zoveel wisselende en niet al te enthousiaste reacties op staan. Dan moet er echt heel veel kwaliteitsverschil tussen de verschillende batches liggen. Ik vond hem echt top en hard!

Gisteren op de demo vond ik dit toch een van de verrassingen. Ben dan wel verbaasd dat hier zoveel wisselende en niet al te enthousiaste reacties op staan. Dan moet er echt heel veel kwaliteitsverschil tussen de verschillende batches liggen. Ik vond hem echt top en hard!
Voor de prijs is dit echt een budgettopper althans vorig jaar met korting was die 80 euro. Voor 90 zou ik hem ook niet laten staan.

Ik heb deze echt al meermaals in de winkelwagen gehad om hem uiteindelijk er toch weer uit te knikkeren. Hij overtuigde mij op beelden nooit helemaal, maar nu ik hem live gezien heb zie ik dat ik hem rustig een keer mee had kunnen bestellen. Als dit de kooiloze toekomst is dan is dat ook nog zeker te doen. Wie weet komt ie toch nog een keer in de straat te staan. Bij de rechter begint overigens aan het einde de Extreme Mixed Caliber mee te lopen.

Back
Bovenaan