Blauwtje [Uitloop 2016]

Dit was wel een topper gister bij het bevrijdings vuurwerk in Hilversum!
Sjongejonge zeg!

Die boven de shells uitstak ? :rolleyes: Dan ben ik toch wel benieuwd hoe de rest van de show was haha. Blauwtje is een zeer mooie cake een van mijn favo's van WT maar ik hoop niet dat het de graadmeter was van een prof show :p

Die boven de shells uitstak ? :rolleyes: Dan ben ik toch wel benieuwd hoe de rest van de show was haha. Blauwtje is een zeer mooie cake een van mijn favo's van WT maar ik hoop niet dat het de graadmeter was van een prof show :p

nene, de shells kwamen er absoluut bovenuit!

Maar als deze cake met ongeveer.. ehh.. hoeveel zal het zijn?. stuk of 12 geschoten wordt.. dan is dit toch wel een topmoment uit de show Arjan!

Een top moment of het top moment beste Tom , een top moment kan heel goed maar het zou een beetje mager zijn toch ?

Mager was het zeker niet, wat een ding :cool:
Dacht eerst dat het een blok was, maar DarkSoul vertelde dat het deze was.
Dit jaar maar eens een leuke combo mee maken. :)

Dat betekend niet dat hij nergens meer verkrijgbaar is! :wink:
Mocht ik hem tegenkomen dan komt hij hier ook zeker weten in de collectie.

Heb hem voor een hele leuke prijs kunnen bemachtigen,

Wil deze cake al een paar jaar maar toen vond ik de prijs te hoog :)

Pyroguy. heb vandaag via marijn vuurwerk het mobiele nummer van smand weten te verkrijgen. heb deze man vandaag 3 belletjes gedaan helaas nog geen gehoor. wel voicemail ingesproken. blijf het proberen hopen dat ze hem daar nog hebben

bij mij nog te krijgen!!!!!!!!!:):):):)
Doe deze samen met Het Rooitje van marijn. + de Titanuim Volcano's. blauw onder het blauwtje, en rood onder het rooitje:D

Word op video vastgelegd:)
Dus als het goed is heb je over 16 dagen je filmpje Danny:wink:

Alleen is de kwaliteit van de camera niet super:p

Daar prikken we voor het gemak dan maar doorheen. Die van mij is ook zeven jaar oud en ik moet het er ook maar mee doen. Ik kijk naar je combinatie uit, leuk!

Na een aantal positieve reacties over Blauwtje kon ik gelukkig dit jaar er eentje aanschaffen. En samen met z'n broertje en zusje. Vrij zware cakes en groot qua formaat moet ik zeggen.

IMG_4297.jpg

Vorig jaar had ik deze smaakmaker zelf, dit maal had ik het geluk dat Darksoul hem had en hem dus wederom live mocht aanschouwen en het blijft echt een van de paradepaardjes van Marijn. Hopelijk is deze cake dit jaar nog gewoon te verkrijgen ?

Samen met Rooitje tegelijk gedaan. Vond ze wel ok, flinke boeketten. Helaas geen finale. Paradepaardje? Nee, Marijn heeft echt veel betere stukken vuurwerk.

Back
Bovenaan