Black Out Eight [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is altijd afwachten ik ga het zelf zien..
maar zo zijn er wel meer cakes waar ik nieuwsgierig naar ben.

maar een filmpje is leuk maar vuurwerk moet je met je eigen ogen zien.

Blackout-Eight

Blackout-Eight

Wat ben ik blij alle reacties zo positief zijn... dan hebben Kees Makkelie en ik ons werk in iedergeval goed gedaanvoor de kopers genieten er van!! Gr Ed Verbakel.

Laatst bewerkt:
Ja Ed, net als de Six Best Possible (welk ik vorig jaar heb gehad en echt subliem vond) vind ik deze bak echt geweldig, althans van wat ik van het filmpje kan zien. Denk dat deze net zo goed gaat presteren, daar twijfel ik niet aan.

Ga toch deze beauty maar bestsellen.
Zat te twijfelen tussen deze en de multicoulour 100 van vuurwerkmania.
Deze biedt voor 40 euro meer toch wat meer diversiteit.
Lijkt me een heerlijk blok om weg te stoken in de straat.
Gewoon een paar minuten met de fles champagne en de sigaar en genieten van het vuurwerk!
Als finale een delicious thunder finale edition erachteraan.
is het al 31 december haha

eerlijk gezegd Ed,
ik heb natuurlijk wel wat gehoord van kees, maar dit biedt echt waar voor je geld en ik weet hoeveel moeite jullie ervoor doen en dat er ook heel veel werk in gaat zitten en als je dan dit soort producten aflevert vindt ik gewoon dat jij en kees dat klasse gedaan hebben.

Zekers als ik het vergelijk met andere.

maar ik hoop dat ik er eentje kan schieten met oud en nieuw.

Ja, ik hoop ook een te kunnen schieten dit jaar. Maar dat zit er helaas niet meer in. :cry:
Budget is totaal op. Tenzij ik er een gratis krijg voor te proberen, wil mij wel aanbieden hoor. :D

Ik had vorig jaar de Six Best Possible die ik al geweldig vond. Dit jaar de Black Out Eight?
Zal zo maar kunnen.:devil:

Ik had vorig jaar de Six Best Possible die ik al geweldig vond. Dit jaar de Black Out Eight?
Zal zo maar kunnen.:devil:
Voor mij hetzelfde, ik kreeg echt de complimenten uit de straat en die gasten zeggen niet zo snel wat.. en dan dit jaar de blackout, bijna 3,5 min geweld

Kun jij onderhand niet beter een 'China Red' ae aanmaken voor je promopraatjes, bakero?

Hallo Richardus
Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk
"ik zou zeggen geval van pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet"
(en dit is gewoon grappig bedoeld voor de duidelijkheid)

Ik hou wel van een beetje kritiek,
Maar dit schreef ik op 01-01-2014 om 10:21

"wow en nogmaals WOOOW wat een prachtig geweld en dat vonden de buren ook,
ik weet waar ik met me slaapzak moet gaan liggen voor volgend jaar.

ben benieuwd waar ze nu weer meekomen, wel trouwens zelf aangepast zodat ik blok vier als laatste had...

ga zo door china red , met de eerlijke benadering van de consument... "

Dus als je wil weten hoe het zit kan je me gewoon even vragen hoor.
Dan leg ik je het allemaal uit.

Laatst bewerkt:
Ook ik ben zeer te spreken over China Red en heb er geen aandelen in. Ze leveren top spul, dat heb ik vorig jaar wel gemerkt met o.a. De Six best Possible, Mega Maxi en nog wat klein spul. Ik begrijp de enthousiasme van Bakero1973 wel, wanneer ik erg enthousiast over iets ben dan laat ik dit ook heel duidelijk merken. Ik stoor mij er verder totaal niet aan, juist omdat ik weet dat China Red goed spul levert. Was natuurlijk anders geweest wanneer ze bagger spul zouden leveren, dan zou ik ook kritiek leveren. Anyway, laten we hier verder geen discussiepunt van maken. Laat iedereen in zijn waarden, goed Richardus? :)

Voor mij hetzelfde, ik kreeg echt de complimenten uit de straat en die gasten zeggen niet zo snel wat.. en dan dit jaar de blackout, bijna 3,5 min geweld

Complimenten krijg ik ook altijd wel, maar met deze doos in de straat worden het misschien wel meerdere felicitaties.:p Hoe dan ook hij staat hoog op mijn lijst. Hopen dat Koningsdal in Utrecht hem gaat verkopen.:rolleyes:

Gaat deze nog geschoten worden dit jaar op een demo? Zelf ga ik naar de demo van abc vuurwerk weet niet of deze dan al aangekomen is? (19 december)

Dinsdag is er een speciale winkeliers demo, daar zal deze geschoten worden en er word zeker weten gefilmd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan