Black Nitraat 500.000

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2071
Artikelnaam: Black Nitraat 500.000
Bruto Gewicht: 25 kg
Netto Kruitgewicht: 1785 gram
Aantal Schoten: 500.000 shots
Effectomschrijving: 500.000 shots ratelmat
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: 175 euro

602302_373187499433943_992814644_n.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
25 kg, met max 250 gram kruit als ik het goed heb? Flinke jongen in ieder geval. Zeer benieuwd naar de prijs. Denk een mooi prijsje met 2 nullen erin hahahaha-

Kan ook C3 zijn he: 1000 gram zwart buskruit in totaal; per compartiment maximaal 0,5 gram zwart buskruit. Dan nog mag een onverpakt stuk consumentenvuurwerk max. 10 kg wegen. dus misschien een kliksysteempje?:P

Zal weer is een keer niet Cafferata zijn die met zo'n naam en product komt. Kan me nog herinneren dat er een foldertje van hun stond dat er in een mat echt "nitraatkruit" zat.

Meestal hou ik me in als het om prijzen gaat. Maar 175 euro voor een rol....Sorry dat gaat me een beetje tever. Maar wie weet knalt ie elke legale rol er met gemak uit en heeft men een topper op de markt gebracht:shocked:

Zo zo zo t moet allemaal niet gekker worden. 175 euro dat is toch een hoop geld voor een rol! Dan houd ik het liever bij een 100k die je toch ook al nu voor rond de 50 euro kan aanschaffen maar voor degene die wat groots wil lijkt me dit een uitdaging, alleen de prijs... tsja het is veel geld.

Hoe wil men een dergelijke mat produceren met een bepaalde hoeveelheid kruit erin die zo lang is? Als men in Belgie knoopsystemen niet mag gebruiken, hoe zit dat dan bij dit product? Zo bespottelijk weinig kruit dat deze wel door de ballotagecommissie heen komt?

Ik denk dat dit een extra lange pruttelmat is.
Mocht het niet zo zijn neem ik mijn worden terug.
Maar zier hier totaal geen meerwaarde in.
Ga ervan uit dat deze behoorlijk lang is,maar ook weer het minimale kruit per knaller per knaller om de lengte te halen.

ook qua prijs lijkt het me niet verstandig in deze tijden.
Echter verwacht ik wel dat er mensen zijn die hem zullen aanschaffen.

maar maar er mag toch maar weet niet meer hoe weinig kruit in één rol zitten? Hoe de *&^% krijg je het dan tot 25kg?! Allemaal karton? Een kiezel onderin elke knaller? :bonk: De prijs, grootte en gewicht zijn enkel te rechtvaardigen als dit een connectorrol is.

Mooie prijs, maar daar haal ik mooi een karton binkies voor en die lont ik wel door, idioot dit soort prijzen.

Back
Bovenaan