Black Dandy

deze laatst getest , deze is echt het zelfde als daisy beam alleen geen blue peony maar de fluit is nog steeds het zelfde of misschien nog wel beter . echt een gave final cake . als je deze in een karton weg knalt is het gekke huis

Waar getest? Is hij net zo dik als wat er op de demo geschoten is? Heb moeite te geloven dat deze echt zo dik is, kruitgewicht x aantal schoten x kaliber, en dat terwijl deze op video bijna net zo dikke crackling wolken uitspuwt als de Caïro? :shocked:

Waar getest? Is hij net zo dik als wat er op de demo geschoten is? Heb moeite te geloven dat deze echt zo dik is, kruitgewicht x aantal schoten x kaliber, en dat terwijl deze op video bijna net zo dikke crackling wolken uitspuwt als de Caïro? :shocked:

deze zelf begin van het jaar getest niet op een demo , iedereen die bekent is met de daisy beam weet wat ik bedoel ,deze cake gaat meer over het totaal plaatje dan de grote van de crackling .
de laatste jaren heb je vaak alleen cake,s met een rauwe fluit en die hoog gaan bv de katan special 4 .deze cake is de fluit veel scheller en korter , de boeketten zijn prima weet niet hoe groot die van cairo zijn heb nooit gehad .
voor mij is deze cake de enige cake met deze schelle fluit in salvo dat maakt het een must have voor mij
en zeker gezien dat die fluit nog feller is dan de goede oude daisy beam

Echt een geniaal product die het in alle opzichten veel beter doet dan ik had verwacht. De ouderwetse Marijn schelle fluiters waren super nostalgisch en de burst was goed hard met prima chry crackling boeketten. Funke heeft een soort gelijk product voor de Duitse markt maar je hebt deze vele malen goedkoper hier dus gewoon op de Nederlandse markt. Geniaal om per meer te schieten! Één van de leukere producten op de Nederlandse markt voor mij

Daisy beam op steroïden. Deze ga ik nog even na bestellen.
2 of 3 van deze is een prachtige pre finale!

Niet besteld helaas, wat een tof ding zeg, jullie reacties van de demo zijn ook erg overtuigend. Leuk product, hoop er nog eentje te scoren ergens.

Komt echt prachtig over weer op de films. Helaas niet besteld, maar gaat voor volgend jaar direct op de lijst.

Die komt lekker over zeg. Dat echte Daisy Beam fluitje ook weer. Gelukkig een kartonnetje gescoord! :yes:

Back
Bovenaan