[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Profiteer nog tot morgen 12:00 van de weekactie.

in deze weekactie staan ook een aantal artikelen die voorbij kwamen in het filmpje van Pyrotoro bunker bezoek in Almere:D

Dennis

Morgen de Nova in de weekactie Dennis? :angel:

Fantastisch filmpje trouwens ook van Pyro Toro, heerlijk om te zien hoe vol je bunker al staat! Heel benieuwd naar de Outlet aanvullingen ook.

Ik zou graag de oman nog terug zien komen: die kon ik laatst helaas niet bestellen.

Verder deze cakes:

Fire storm
Intensity
Leopard
No mercy

Laatst bewerkt:
Misschien al eens gevraagd, maar uitloop artikel Bulldog staat nog op mn lijstje

EDIT:
Ook de Xin fonteinen als je die voor rond de €5 kan aanbieden.
En hoewel ik ze dit jaar ergens anders al besteld heb, wel een topper van Vulcan: Jumping Jelly Beans fontein

En als je nog oude producten van een jaar of 8 of meer terug kan krijgen ben ik ook altijd wel geïnteresseerd :D

Laatst bewerkt:
Beste freaks

De laatste Weekactie aanbieding voor 2020:D

Na alle week aanbiedingen weet ik het ook even niet meer dus laat ik de keus bij jullie voor de laatste keer :p

OP=OP en uitverkocht kan uitverkocht zijn

massa is Kassa.jpg

Let wel op VOL=VOL

Beste freaks

Na alle week aanbiedingen weet ik het ook even niet meer dus laat ik de keus bij jullie voor de laatste keer :p

Let wel op VOL=VOL

:handsup::handsup:

Fantastisch Dennis, gewoon alles in de aanbieding, dat gaat een mooi bestellinkje worden!

top actie!!
Helaas heb ik zo'n beetje 'alles' al bij jou gekocht en ben ik alleen nog op zoek naar andere merken. Maar echt weer een dikke actie hoor!

Ja toch handig dat je zelf kan kiezen waar je korting op wil.
Ik hoop ook op nog wat aanvullig andere / nieuwe producten zodat ik gebruik kan maken van de actie :D

Beste freaks

Bekijk bijlage 55537

Let wel op VOL=VOL

Ik had een hoop verwacht maar dit gaat wel erg snel op dit moment met de MASSA IS KASSA actie.

Er zitten een hoop blokken inmiddels vol zowel in de ochtend en avond.

Dennis

Ik had een hoop verwacht maar dit gaat erg snel.
Er zitten een hoop blokken inmiddels vol !

Niet zo gek, met zo'n top actie! Veel van de nieuwe producten zijn denk ik nergens goedkoper te krijgen dan bij jou op dit moment. Heel blij met de Nova (waar ik geloof ik precies op tijd voor was), Epic Lights, Blitz Fontäne en 3 x F1 truck. Bedankt, kan niet wachten om het op te halen!

Wow niet normaal wat een dikke actie bovenop alle acties die we afgelopen jaar hebben gehad. Ik vind het niet erg dat je even geen inspiratie meer had, 7% bovenop de toch al scherpe prijzen. Kon de primavera en colorful city toch niet laten staan.

Bedankt voor alle mooie acties en tot de 29e

Enorm dikke actie op de tog al hele scherpe prijzen, erg netjes. Wat een vermaak is dit topic dit jaar geweest :applause:

Is de weekaanbieding vandaag voor het laatst of gaat ‘ie door volgende week?

Hoi fuitduif

Ik verwacht volgende week ik ben alleen eerlijk op dit moment zitten we bijna aan de max die we hadden bedacht.

We kunnen wel nog meer doen maar ik wil geen langen rijen en we willen alles netjes op 1,5 meter verwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan