Black cobra 15.0

Ik had via Twitter aan Vuurwerkland Steenbergen gevraagd of deze knallers nou echt daadwerkelijk een stuk harder gaan dan gewone rotjes.

Hierop kreeg ik het antwoord:
'De Black Cobra 15.0 zal echt hard gaan knallen, deze knallers zijn in China getest op 117 decibel! (normale kanonslag zit op 65 db)!'

Tweede berichtje:
'Dat is inderdaad vanaf 8 meter gemeten, wij zijn ook erg benieuwd naar het eindresultaat maar helaas is de container nog niet binnen.'

Ik zal wel wachten tot tot de 1e verkoopdagen. Dan zie je vanzelf wel fimpjes op youtube verschijnen en kan je er altijd bij je plaatselijke vuurwerkshop die rubro verkoopt nog eentje oppikken :D

Ik had via Twitter aan Vuurwerkland Steenbergen gevraagd of deze knallers nou echt daadwerkelijk een stuk harder gaan dan gewone rotjes.

Hierop kreeg ik het antwoord:
'De Black Cobra 15.0 zal echt hard gaan knallen, deze knallers zijn in China getest op 117 decibel! (normale kanonslag zit op 65 db)!'

Tweede berichtje:
'Dat is inderdaad vanaf 8 meter gemeten, wij zijn ook erg benieuwd naar het eindresultaat maar helaas is de container nog niet binnen.'

Precies hetzelfde als de hoogste Db meting van de Royal Thunder dus.. Bijzonder

In china pipo.
En het is een omlabeling van het zelfde product vandaar

Dit is helemaal geen omlabeling? Ik weet niet hoe je aan die informatie/beredenatie komt?

Ik zie je al vaker foute informatie posten en daarbij ook onzin. Ervaringen en informatie posten is oke, vragen stellen ook maar vervuiling van topics is niet oke. Dit is niet gericht op dit berichtje maar op bijna al jouw berichten.

*knip*

Sorry hoor, maar je post stelt dat het een omlabeling van de royal thunder is.

Beetje normaal kan je ook wel tegen andere members. Je bent hier niet de über freak ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
HéHé denk ik yeahh filmpje.
Klik ik heb ik dezelfde info wat ik al had...

Hopelijk komt er snel een filmpje ben echt benieuwd wat ze gaan doen namelijk!

Euh...knallen misschien? :rolleyes: filmpjes daarvan zijn zelden boeiend, of het moet een vergelijkingsfilmpje zijn. Beter zelf kopen en uitproberen :idea:

Back
Bovenaan