Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uiterlijk een 10
Knal.. een 2
Ik sla ze volgend jaar over...
met hollandse regels kun je geen fatsoenlijk knalproduct maken
Nou nou nou, wat een afzeikerij toch ook...
De look is ronduit fantastisch, de feel is perfect bij het gooien en aansteken, de uitvoering.. tja.. knal zeker WEL harder dan een rotje van dezelfde afstand.
Vind het wel wat hebben, maar om zo hard deze knaller af te zeiken vind ik niet terecht. In Nederland mag tenslotte knalvuurwerk wat op de grond knalt niet hard zijn... tjaa... wees blij dat de importeurs er nog wat mee doen....
Het probleem zit hem bij mij vooral in het deel ervoor, voordat de knaller daadwerkelijk te koop was.Nou nou nou, wat een afzeikerij toch ook...
De look is ronduit fantastisch, de feel is perfect bij het gooien en aansteken, de uitvoering.. tja.. knal zeker WEL harder dan een rotje van dezelfde afstand.
Vind het wel wat hebben, maar om zo hard deze knaller af te zeiken vind ik niet terecht. In Nederland mag tenslotte knalvuurwerk wat op de grond knalt niet hard zijn... tjaa... wees blij dat de importeurs er nog wat mee doen....
Het probleem zit hem bij mij vooral in het deel ervoor, voordat de knaller daadwerkelijk te koop was.
Wim liep hier hoog van de toren te blazen dat dit de hardste knaller op de Nederlandse markt was. Dat het nog net geen revolutie zou worden.
En dan koop je zo'n flut kleibom die hetzelfde doet als al zijn voorgangers!
DAAR zit ik mee! Dat is gewoon oplichting! Eerst iedereen lekker maken, en dan zo'n pl**ris product neer durven zetten.