Black cobra 15.0

Verwacht er niet te veel kan het in ieder geval nooit tegenvallen:p
Had ooit is bij de boerenbond Super Rotjes XXL 7,99 euro per 4 denk wel 20 cm lang en 3,5cm dik toen zou hij ook al harder als ander spul moeten knallen :rolleyes:
Was zo bagger als wat haha:D
Ben benieuwd naar deze reclame stunt :bonk:

Ga ze wel proberen, was in de war met de singleshots van cafferata! Ben benieuwd, maar zal wel niet bijzonder zijn.

Laatst bewerkt:
Door het bericht van Rowy ga ik er een pakje van aanschaffen. Gewoon voor de leuk en ik ga allemaal van dit soort knallers vergelijken met elkaar.

Gisteren bij het bijeenzoeken van bestellingen veel door de handen gehad. Geen kooi, gewoon direct uit het karton in de tassen kunnen doen.

hallo,

ik heb deze knaller nu in bezit en zal jullie nu wel wat plaatjes laten zien:

fz4sad.jpg

24g5ds3.jpg

2ikcmer.jpg

wbus07.jpg

Wat ik van deze knallers vind:

1) Ze hebben op zich wel een stevige huls alleen zijn ze heel vochtig dus ik denk dat je ze moet drogen voor een betere knal.

2) Er kan makkelijk 2-3 cm van de huls afgeknipt worden wat je ook al op het plaatje kan zien.

3) Het etiket zit er een beetje los om heen.

4) Ze bevatten 2.2 gram en ik ben benieuwd of ze harder knallen dan de andere 2 grammer die ik van gvb heb. (de shising mega cracker)

Mijn conclusie is dat je betere gewoon iets anders kan kopen dan deze knallers maar voor nederlandse begrippen denk ik dat ze wel goed zijn.

(als er iets mis is met de plaatjes upload ik ze wel op deze site maar had een paar problemen dus heb ik het via tinypic gedaan als het niet mag zeg het dan maar.)

hallo,

ik heb deze knaller nu in bezit en zal jullie nu wel wat plaatjes laten zien:

fz4sad.jpg

24g5ds3.jpg

2ikcmer.jpg

wbus07.jpg

Wat ik van deze knallers vind:

1) Ze hebben op zich wel een stevige huls alleen zijn ze heel vochtig dus ik denk dat je ze moet drogen voor een betere knal.

2) Er kan makkelijk 2-3 cm van de huls afgeknipt worden wat je ook al op het plaatje kan zien.

3) Het etiket zit er een beetje los om heen.

4) Ze bevatten 2.2 gram en ik ben benieuwd of ze harder knallen dan de andere 2 grammer die ik van gvb heb. (de shising mega cracker)

Mijn conclusie is dat je betere gewoon iets anders kan kopen dan deze knallers maar voor nederlandse begrippen denk ik dat ze wel goed zijn.

(als er iets mis is met de plaatjes upload ik ze wel op deze site maar had een paar problemen dus heb ik het via tinypic gedaan als het niet mag zeg het dan maar.)

heb je ook al 1 uitgeprobeerd?

Nee, ik heb ze nog niet uitgeprobeerd maar mischien test ik er zometeen eentje.(ik denk dat ik ze eigenlijk pas vanaf 31 december afsteek aangezien ik deze week niet zo veel tijd heb.)

Zal ze dan ook wel vergelijken met de twister+knal die gaan trouwens harder dan de knaller waarmee ik de blackcobra 15.0 vergeleek op de foto`s. (maar ik heb een sterk vermoeden dat ze niet harder gaan dan de twister+knal vanwege de afwerking en de huls die minder dik is dan die van de twister+knal)

Een echte conclusie kan ik nog niet trekken maar dit was mijn voorlopige conclusie.

Ook één pakje van besteld, maar weet nog niet wat te verwachten.
Kan óf een geweldige meevaller worden, óf weer een ouderwetse kleibom...

Van beide heeft het wel wat trekjes. Maar helaas meer van de kleinbom dan van de meevaller :rolleyes:

Even wat cijfertjes :

De 9,5 versie heeft 1,5 gram NEM , de 12,5 versie zit op 1,9 gram NEM en de 15,0 versie heedt 2,2 gram aan boord.

De 15.0 is getest en knalde zo uit de verpakking best goed. Effe extra laten drogen zal de knal zeker ten goede komen....

Back
Bovenaan