Bizarste show ooit van een consument!!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch gewoon een showtje? Immers, wat is dan de definitie van een show.. Moeten daar persé verschillende thema's in voorkomen? Je hebt toch ook 'vol gas' showtjes? Een reeks op 1 volgende boeketten van een bepaalde duur bestempel ik ook snel als een show, maar dat zal blijkbaar persoonlijk zijn. Voor mij kan een blok op zichzelf al een heel showtje zijn, kijk bijvoorbeeld naar Tears of Heaven en Smill from hell. Deze personen hebben denk ik ook wel degelijk over het schieten nagedacht en er zit ook duidelijk een ( opbouwende ) finale in! Dus dan is dat toch gewoon een show? Niet zo moeilijk doen mensen het is een super mooi filmpje vind ik. Heel veel mensen plaatsen hier hun consumentenshow en dat is vele malen minder dan dit en dan zegt iedereen: Wow wat een prachtige show heb je daar geschoten! En dat zijn ook gewoon gefakkelde potjes. Dit is dan zelfs professioneel vuurwerk en nog best veel.

Even tussendoor, het lijkt me wel een beetje afbreuk doen om Hoogmoed te gaan schieten in de finale, beetje zachte knallen vergelijken met enkel de burst van een 1,2'' boeket. Ik zelf zou het liever anders hebben gedaan, maar zo'n muur van tails is ook prachtig om te zien.

Als je het hebt over de bizarste show ooit van een consument!!!??\
Dan is het deze wel ....
en het mooie is dat dat ik hem van afstand live heb mogen mee maken ...

Met dank aan Xtremefireworks

Met de term consumenten show versta ik een show door een consument met consumenten vuurwerk. Dit is allemaal proffesioneel vuurwerk dat overtreft al snel het consumenten spul wat de meeste hier hebben en een showtje mee maken, dat dit al snel een stuk indrukwekkender is dan de andere consumenten showtjes is natuurlijk zo duidelijk als wat.

Echt die negativiteit vaak over het niet legale vuurwerk, word steeds meer en meer.
Nu wil ik weer niet een discussie starten nu die net over is.

Maar dit is gewoon pure jaloezie, of gewoon omdat mensen het niet kunnen krijgen en of dat paps en mams geen toestemming geven oid...

Tuurlijk mag je je mening geven, maar vind je het niet mooi of leuk? reageer dan niet.
Merk het vooral in het prof.gedeelte. Zeikerds heel de dag, ook op mijn filmpjes heb ik beetje zeik pms gehad.

@pyroclock, Hoe wil je dit met consumenten vuurwerk overtreffen dan? 8 wannabe doorlontbakken van Rubro?
Ben je veel meer kwijt dan wat er voor deze show is betaald denk ik. En overtreffen zal het zeker niet.
Duidelijk
Je zegt no fucking way, ja dan moet je een show met shells schieten, maar dat is ook illegaal toch?

Ik vind dit een dikke show. Hoeveel filmpjes ik op vwc nu zie van consumentenshows die volledig in de soep lopen door het weer, sta je daro met je projectjes in je show, komt er zown blokkenshow erdoor die wel perfect gaat:)

Heb zelf ook een consushow geschoten, die upload ik zo, maar ging echt niet over de blokken en bollekes die er ook ware. Dat zeker niet.

Bah die reacties hier ook van, mwah vind dit niks, blokje voor blokje....

Dit zijn niet zomaar blokjes he! Waar menig lid het doet met consumenten vuurwerk en proberen een 10:00 projectje te maken die half lukt, maakt deze man een compleet goede show voor de buurt! Beetje positieve reacties mag ook wel, alsof jullie dit elke avond zelf schieten, pff

Haha idd Pekelder. Voor 9 van de 10 hier zijn dit soort vuurwerken een ver van me bed show. Machtig mooi wat ze daar schieten.
Zeur niet en geniet van het beeld materiaal.

Iedereen mag z'n mening geven hier op het forum, en laten we mekaar daar niet op afblaffen. De een vind dit wel een show en de ander weer niet, zo verstaat iedereen weer wat anders onder de term 'show'. Zelf vind ik dit nou ook niet echt een show. Waarom niet? Dit zijn gewoon een rits prachtige prof. blokken die achter elkaar worden ontstoken. Moet wel zeggen dat dit heel gaaf is! Zitten mooie blokken tussen en ook weer wat mindere. En als ik het filmpje zo bekijk was het een mooie avond daar! Wat ik onder een 'show' versta is: Steppen met singleshots/mines, verschillende elementen, en dat opbouwen (Show van de buren: http://www.freakpyromaniacs.com/for...dd/46564-eindshow-2013-2014-a.html#post392488). En ik ga helemaal niet dat filmpje afzeiken want wat ze schieten is gewoon mooi (illegaal) vuurwerk.

Idd een ieder vind wat ie er van vind. Kijk t is ook geen echte show want er worden gewoon een paar blokken ontstoken maar daarom is het wel geweldig mooi!! Ik vind t vet zo een kwartier achter elkaar door. Prachtig maar onder een show versta je iets anders daar word gestept en op tijd gelet wanneer wat de lucht in moet en daar is alles op elkaar af gestemd om het zo maar ff te zeggen. Maar het blijft bijzonder mooi....

Ik noem dit ook geen show. Gewoon een paar ruggen op tafel leggen en de meest voorkomende blokjes van dit moment achter elkaar zetten. Neemt niet weg dat het bruut vuurwerk is, maar echt een show waar creativiteit, vakmanschap in terug komt, nee dat niet.

Ik kwam bijvoorbeeld deze show tegen bij onze vrienden van FPM; http://www.freakpyromaniacs.com/forum/foto-en-film-materiaal/46562-o-and-n-breda-2013-2014-a.html

Wat een toffe show is dat zeg, kloppende beelden, timing etc! Deze vind ik persoonlijker veel toffer.

Haha idd Pekelder. Voor 9 van de 10 hier zijn dit soort vuurwerken een ver van me bed show. Machtig mooi wat ze daar schieten.
Zeur niet en geniet van het beeld materiaal.

In deze hoeveelheid kun je het bete houden op 99 van de 100 :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan