Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
“Een omgedraaide fontijn/cake die na enkele momenten all-at-once ontbrandt met 30mm”Dus daar gaat de importeur over? Dus in theorie zou je vuurpijlen kunnen introduceren en zeggen dat je ze classificeert als cake’s?
De Mega Mine was een all at once enkelschotsbatterij toch en geen mine? ( ondanks de naam ). Een Mine bestaat uit een tube met maximaal 50 gram en maximaal 1 gram perchloraat per report. Dit was een 7 shots tube batterij met bombettes ( geen losse reports in een tube ) waar alle schoten tegelijk gaan ( met zeker meer dan 1 gram perchloraat 'per report' ofterwijl bombette ). Ook al zouden het per tube zogenaamd mines zijn dan is het alsnog een batterij van mines omdat het meerdere tubes bevat. Batterij ofterwijl een 'cake' zoals wij dat noemen.
Even technisch genoemd ter informatie. Maar deze vorm mag wettelijk gewoon naar mijn weten omdat het een afspraak was van de branch, daar zal het ILT niet op afkeuren. Het lijk me puur bedacht vanuit Magnum voor betere stabiliteit
Dus daar gaat de importeur over? Dus in theorie zou je vuurpijlen kunnen introduceren en zeggen dat je ze classificeert als cake’s?
14 shots totaal, al tel ik er zo geen 14.Gaaf? Ja. Maar als je dan dat filmpje kijkt, zit je toch te wachten of er nog meer komt. Moet je er weer meer aanschaffen
Nee, ik heb zo het idee dat de helft al een vergelijkbare impact heeft...14 shots totaal, al tel ik er zo geen 14.
Mooi product. Qua impact minder dan 2x mega mine/ big fat chill.Dank aan Huismanvuurwerk!
Voor 30 euro 14 schoten in 2 seconde.Mooi product. Qua impact minder dan 2x mega mine/ big fat chill.
Dus die 30E waard?
Nee niet echt, maar in start post staat 24,50 euro online prijs.Prijd verschilt toch niet veel met megamine toch.
Stukje Freakactie-korting er nog vanaf...Nee niet echt, maar in start post staat 24,50 euro online prijs.
Dat scheelt toch wel iets.