Bitcoin

goud ja, maar niet een vage coin die er "zogenaamd" aan gekoppeld is....
#manmanman, deze opmerking zegt voldoende.

Om je toch even van repliek te dienen.
Kijk even op Paxos.com In tegenstelling tot Tether is dit echt gebacked door fysiek Goud en dat wordt geauditeerd ook

Futures ja, ik snap dus niet veel van deze pump. Er zit geen fundering onder. Ik blijf van mening dat je momenteel niet meer in moet stappen en als je er nog in zit je winst moet pakken.

Futures ja, ik snap dus niet veel van deze pump. Er zit geen fundering onder. Ik blijf van mening dat je momenteel niet meer in moet stappen en als je er nog in zit je winst moet pakken.

Als je al een tijdje in crypto zit weet je dat een ETF in Amerika enorm is. Mensen zitten er al jaren op te wachten, uitstel na uitstel Dus moest er ook een keer van komen. Veel buy the rumor prijsactie door de jaren heen als er weer etf nieuws was.

Dus deze pump zeker wel te begrijpen in mijn ogen.. Al is het alleen maar dat de ogen vd Sec geopend zijn. Wat de grotere investeerders bedrijven/instituties ook meer vertrouwen geeft

Ook is het gewoon makkelijk voor nieuwe investeerders, hoeven ze niet in topics als deze te vragen welke munt ze het beste kunnen kopen:rolleyes: dus ook wel wat voor jou lolz..

Ben ik het niet mee eens.

Nu is het wachten op de crash.
haha me too, zo lekker als het was eerder dit jaar al die gruwelijk winsten te pakken, maar heel zuur om die hele pomp van 30 tot 60k gemist te hebben. echter blijf ik nu wel op mn handen zitten

Haha eindelijk! Daar is die dan. Na al die jaren. Btc 60k, stijgt lekker. Net als de activiteit binnen dit topic (leuk om te zien zo!) en het aantal positieve nieuwsbericbten ook opeens. Haha hopelijk volgen alts nog even straks. mog je btc hebben gemist, check alts (ETH, DeFi, low cap kucoin shizzle coins). Is natuurlijk geen financieel advies, maar puur voor entertainment

Redenen om bullish te zijn:
De supply op exchanges droogt op. Miners en whales verkopen niet. De technische constructie is higher highs higher lows. Er is steeds meer adoptie. We hebben nog geen blow-off top gehad. De NUPL is nog niet in het blauw geweest dus geen zieke fomo/greed/mania fase. Steeds meer investeerders en bedrijen stappen in bitcoin. Stock to flow model. Daily RSI. BTC.D neemt toe (historisch gezien altijd, bitcoin > grote altcoins > kleine altcoins > bearmarket). etc. etc.

Redenen om bearish te zijn:
Evergrande. Corona onzekerheid... ?

Ik zie letterlijk niet meer redenen die kunnen bijdragen aan een plotselinge crash van bitcoin, in de short-term, die de constructie doet kantelen van bullish naar bearish. Zelfs met een correctie naar $58k of zelfs $50k blijft de bullish constructie intact. In mei/juni/juli is er in een periode van ontzettend veel FUD een sterke bodem gevormd rond 30k. Waarom zouden we daar nu naar terug gaan en voorbij gaan nu de standaard China en Tetherus FUD niet meer van toepassing is?

Uiteindelijk komt er natuurlijk altijd een sterke correctie gevolgd door een bearmarket totdat er een nieuwe halving is waarna we langzaam weer op weg gaan naar een nieuwe bullmarket. Winst nemen op de weg omhoog is dus altijd verstandig. Ik zie op dit moment alleen geen redenen om aan te nemen dat dat nu al is.

Maar goed, misschien zie ik dingen over het hoofd. Zo ja, dan hoor ik het graag.

Een sale the news event is moggelijk.
Vandaar dat ik zeg nog kijken wat er gebeurd, moet boven de 65k 'sluiten'.

Verder zijn Futures slecht, heeft toch niks te maken met Crypto.
Futures zijn voor commodities en je moet telkens kosten maken zodat je future niet sluit.
Voor die Amerikanen die dus futures kopen.

Mensen moet the real deal kopen.
Maar of het kan niet in Amerika vanwege regels of het kan wel, maar ze zijn bang om gescammed te worden of dat hun account gehacked kan worden.

Daarom is een echte BTC/Crypto ETF van belang omdat die mensen denken dat hun Portfolio's veiliger zijn.

Greyscale was bezig met een spot based ETF volgens mij. Zal vast niet lang meer duren.

Een sell the news hebben we iig niet gezien ondanks dat de eerste ETF gisteren live is gegaan. Het is meer een positief teken dat Crypto nu echt mainstream wordt wat zal leiden tot grotere adoptie en dus groei.

America is als de dood voor de bitcoin, als dit een stabiele crypto wordt (wat het al redelijk aan het worden is) dan is mede europa straks minder afhankelijk van de dollar. Daarom probeert America die crypto te slopen.

America is als de dood voor de bitcoin, als dit een stabiele crypto wordt (wat het al redelijk aan het worden is) dan is mede europa straks minder afhankelijk van de dollar. Daarom probeert America die crypto te slopen.

ghandi.jpg

Toch denk ik dat ze er stiekem meer mee bezig zijn dan naar buiten gebracht word. if you can't beat them join them:wink:

Back
Bovenaan