Zoals Madmax zijn DYOR. Ik en clubje met mij hebben technische analyses gedaan en het is een herhaling van het verleden. BTC is een 4 jaar cycle. Alles is gebaseerd op TA's.
Het is een grote gok, dingen zijn anders dan voorheen en als als het boven bepaald waardes breekt en vasthoud dan is de conclusie dat een nieuwe ATH moggelijk is.
Dus of ik zal meer moeten betalen voor minder of andersom. Zal ook in lagen weer inkopen ga niet wachten tot 22K en dan kopen. In de tussentijd doe ik wel flips dus het is niet alsof ik helemaal stil zit.
Neem aan dat je stocktraden bedoeld, dat doe ik ook
Ben zelf heel blij btw dat China het voor de 20ste keer verbannen heeft lol.
Blij dat de miners zijn vertrokken, beter voor het imago. China heeft nog maar weinig invloed op Crypto ze wilde natuurlijk hun eigen munt en niks anders.
De banken/financiële bedrijven zijn nog altijd zo corrupt ze werken liever Crypto tegen aangezien ze 100de miljoenen mislopen en dan heb je mensen als Janet Yellen, tis allemaal zo walgelijk.
Viel het trouwens op met de Pandore Papers dat Crypto niet gebruikt werd voor witwasssen..
De prijzen blijven instabiel wat het ook aantrekkelijk maakt voor mensen als het 2% per maand groeide waren mensen niet blij. 1 iemand kocht vandaag $1,6 miljard in 5 minuten aan Bitcoin en gooit de prijs 3K per coin omhoog. Dat is gratis geld maken. Maar we hebben ook gezien dat het in 1 dag 10-20% kan vallen.
We zullen zien ik blijf er nog elke dag mee bezig, maar voor nu geloof ik wel in die crash naar 22K.
Er zit natuurlijk ook een grote aandelen markt crash/correctie aan te komen en dat zal ook invloed gaan hebbenn. En dat gezeur met de Bill in Amerika, waarvan de huidige versie zeer ongustig is.