Bitcoin

Deathcross op de BTC.D chart en alts houden goed stand tijdens de BTC correctie. Mogelijk staan we aan de voet van een mooie altseason...

Binnenkort dump naar de lage 40k levels...heb m’n short positions al klaar staan.
Heb 80% van m’n vermogen al eruit, sta nu op 5x totaal van m’n portfolio.
Na de grote correctie weer goed inkopen, bearish op het moment...

ik hoop dat je niet short gegaan bent...

Jawel, dik aan verdiend haha.
Niet btc geshort uiteraard, maar goed de projecten uitgekozen die zwaar overbought waren tijdens die correctie

O, je deed overkomen alsof je btc ging shorten want die zou volgens jou naar laag 40 gaan.
Gelukkig bedoelde je wat anders :)

Benieuwd wat iedereen hier nu weer allemaal precies goed gedaan heeft :rolleyes:

niks bijzonders hor, is in crypto heel normaal namelijk.
volgens mij las ik hier vorig jaar iemand als tip geven om cardano te kopen, voor 30 cent. staat nu na de drop nog op 1.63 :bye:
laatste weken is er zoveel geld verdiend dat 1 dipje daar niks aan af doet.

Benieuwd wat iedereen hier nu weer allemaal precies goed gedaan heeft :rolleyes:
Mn plan gevolgd, 70% uitgecashed vorige maand toen ik dat hier vermelde, daarvan staat de helft in aandelen en de andere helft in cash, en 30% zit er nog in waarvan de helft ernstig onder water staat haha.

Heb nog niks bijgekocht in de dip, de rest wel?

Heb het een en ander bijgekocht (Algo, RSR, SXP, DIA, Fetch en Ocean).

Hopelijk kan BTC vanavond de Daily candle sluiten op 42,2k$. Daarna wordt zondag nog spannend om op de weekly te closen boven de 200EMA. Wanneer we 42k rejecten zie ik wel een terugtest naar 35k plaatsvinden. Leg je op dat level gelijk een double bottom.

Mn plan gevolgd, 70% uitgecashed vorige maand toen ik dat hier vermelde, daarvan staat de helft in aandelen en de andere helft in cash, en 30% zit er nog in waarvan de helft ernstig onder water staat haha.

Heb nog niks bijgekocht in de dip, de rest wel?
Heb je goed gedaan dan! Hier eentje die 'te greedy' was en tussendoor geen winst heeft genomen, harde les geweest. Gelukkig inmiddels weer in de plus, maar wel wakker geschud :)

Niks bijgekocht aangezien ik helaas niet kon storten gedurende de dip. Ook een goede les om altijd fiat op je account te hebben voor dit soort crashes.

Ik vraag me af wanneer iemand het eens aandurft om die Elon Musk aan te klagen voor markt manipulatie met die tweets van em. Was met Trump destijds ook hard nodig, al was ie toen onschendbaar. Maar waarom bij die omhooggevallen Tech Messias beschermd wordt mag Joost weten.

Back
Bovenaan