firekwakkers
VWC lid
Deathcross op de BTC.D chart en alts houden goed stand tijdens de BTC correctie. Mogelijk staan we aan de voet van een mooie altseason...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deathcross op de BTC.D chart en alts houden goed stand tijdens de BTC correctie. Mogelijk staan we aan de voet van een mooie altseason...
Binnenkort dump naar de lage 40k levels...heb m’n short positions al klaar staan.
Heb 80% van m’n vermogen al eruit, sta nu op 5x totaal van m’n portfolio.
Na de grote correctie weer goed inkopen, bearish op het moment...
Jawel, dik aan verdiend haha.ik hoop dat je niet short gegaan bent...
Jawel, dik aan verdiend haha.
Niet btc geshort uiteraard, maar goed de projecten uitgekozen die zwaar overbought waren tijdens die correctie
Benieuwd wat iedereen hier nu weer allemaal precies goed gedaan heeft![]()
Nou..gisteren was toch wel een historische dag te noemen, geen normale dip te noemen.
Even wat stats:
Bekijk bijlage 61637
https://www.bybt.com/LiquidationData
Helaas niet van kunnen profiteren, maar we blijven vooruit kijken. Heel chill voor de mensen die in de dip hebben gekocht.
Mn plan gevolgd, 70% uitgecashed vorige maand toen ik dat hier vermelde, daarvan staat de helft in aandelen en de andere helft in cash, en 30% zit er nog in waarvan de helft ernstig onder water staat haha.Benieuwd wat iedereen hier nu weer allemaal precies goed gedaan heeft![]()
Heb je goed gedaan dan! Hier eentje die 'te greedy' was en tussendoor geen winst heeft genomen, harde les geweest. Gelukkig inmiddels weer in de plus, maar wel wakker geschudMn plan gevolgd, 70% uitgecashed vorige maand toen ik dat hier vermelde, daarvan staat de helft in aandelen en de andere helft in cash, en 30% zit er nog in waarvan de helft ernstig onder water staat haha.
Heb nog niks bijgekocht in de dip, de rest wel?
Nou..gisteren was toch wel een historische dag te noemen, geen normale dip te noemen.
Even wat stats:
Bekijk bijlage 61637
https://www.bybt.com/LiquidationData
Helaas niet van kunnen profiteren, maar we blijven vooruit kijken. Heel chill voor de mensen die in de dip hebben gekocht.