Bitcoin

Ik vraag me af wanneer iemand het eens aandurft om die Elon Musk aan te klagen voor markt manipulatie met die tweets van em. Was met Trump destijds ook hard nodig, al was ie toen onschendbaar. Maar waarom bij die omhooggevallen Tech Messias beschermd wordt mag Joost weten.

Ben maar niet bang. Hij heeft al eens een boete gehad voor marktmanipulatie. Ik heb zo'n vermoeden dat de SEC al een onderzoek heeft opgestart

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af wanneer iemand het eens aandurft om die Elon Musk aan te klagen voor markt manipulatie met die tweets van em. Was met Trump destijds ook hard nodig, al was ie toen onschendbaar. Maar waarom bij die omhooggevallen Tech Messias beschermd wordt mag Joost weten.

gelukkig was er gister geen nieuws/tweets waardoor btc daalde, dit was een gezonde markt beweging zonder invloed van buiten af.

de dure lessen uit 2018 betalen zich nu eindelijk uit
ik had gelukkig al flink wat profits genomen, alle verliezen uit 2018 goed gemaakt en flink wat extra profits.

bij wie kan ik komen eten deze week :p
:D
Ja Buy the dip hebben ze ooit geroepen, maar de laaste dagen kan je aan het kopen blijven (ook gedaan). Ik stop er nu ook even mee. Ik heb er nog één kooporder op BTC in staan net boven de nog oppenstaande gap op $19K, maar eigenlijk hoop ik toch niet dat we die gaan vullen. :bonk:

Coin.PNG

Het is vrij moeilijk te achterhalen wie en waar iemand coins heeft. Nou laten we het dan maar verbieden.
Zucht. :copper:

Aandelen en obligaties ook maar verbieden dan? :rolleyes:

Met iets verbieden, krijg je alsnog dat inzicht niet.

"Geen intrinsieke waarde"

Dat is misschien van toepassing op allerlei shitcoins.
Maar als ze zich zouden inlezen dan weten ze dat er aan de serieuzere projecten wel degelijk waarde toe te kennen is. En dat er met crypto gespeculeerd wordt is maar in bepaalde mate een slechte zaak, immers dat gebeurd met aandelen ook. Een verbod zal inderdaad niet te handhaven zijn. Dat er onwetende amateurs zijn die denken snel rijk te worden is jammer, daarom mag van mij best beter waarschuwen verplicht worden.

Je mag niet oproepen om je geld van een bank te halen vanwege een crash die dat kan veroorzaken. Oproepen tot verbod omdat er onvermijdelijk een crash aankomt, betekend toch hetzelfde?

Door deze topic mei zonder enige kennis in de cryptowereld beland. Achteraf een slechte timing want de crash kwam vrij snel daarna. Inmiddels superveel geleerd en een hobby rijker.

Kost je wel veel slaap en stress, en geld als je pech hebt/of gewoon te weinig kennis-ervaring.

Leergeld is betaald, nu tijd om het terug te verdienen en MEER !

Door deze topic mei zonder enige kennis in de cryptowereld beland. Achteraf een slechte timing want de crash kwam vrij snel daarna. Inmiddels superveel geleerd en een hobby rijker.

Kost je wel veel slaap en stress, en geld als je pech hebt/of gewoon te weinig kennis-ervaring.

Leergeld is betaald, nu tijd om het terug te verdienen en MEER !

Heeeel herkenbaar, gelukkig ben ik een paar maanden eerder ingestapt en heb ik de komende jaren mijn vuurwerk gratis ;)

Voor degene die bij DTC zaten of aan TA doen, stuur me even een berichtje op telegram (Tigers_me) Wij ex dtcers zijn een eigen groep begonnen.

Ik ben in Juli in een aantal munten gestapt, en heb mijn positie in Bitcoin uitgebreid. ChainLink onder de 14 gekocht toen, Litecoin laag in de 100. Op 7 september weer wat geshopt. Geen denderend grote bedragen er in gestopt, maar langzaam posities opbouwen. Cardano had ik enigszins toevalligerwijs nog aardig wat van staan, had ik in maart gekocht, in de 1-1.40 range.
Dat zijn allemaal lange termijn posities, tussendoor ook nog wat trades gedaan.

Wat vinden jullie beter en waarom? Bitcoin of ethereum.

Eigenlijk vind ik ze beide even goed. Dit zijn twee coins die je gewoon in je portfolio moet hebben. Maar als ik echt zou moeten kiezen en dan met name voor de long run, dan zou ik toch voor BTC gaan. Dit is de koningsmunt en dus ook de meest veilige belegging van alle munten.

Zonder mijn gehele mening over beide te geven, ik ben benieuwd naar die van jullie! Ik vind bitcoin en ethereum DE 2 valuta die echt wat voorstellen. Ik zal mij dus niet snel bezig houden met andere valuta.

BTC en ETH zijn de meest stabiele cryptomunten waar je in kan beleggen. Prima keuzes als je in crypto wil stappen. Ik heb al een tijdje niet meer in BTC of ETH gezeten. Mijn voorkeur gaat nog steeds, ondanks mijn verliezen, nog steeds uit naar de altcoins.

Back
Bovenaan