Bitcoin

Ik hoop echt dat het dit model gaat worden haha, ik ben misschien bearish, maar bullish op het moment zou voor alle nieuwkomers veel beter zijn ja. Succes man, blijf die sats stacken!

Tip, blijf weg van het bsc netwerk en de meeste projecten die daar (nu iig nog) op uitkomen, hele pancake swap gebeuren. Het is een grote scampartij daar, ik en vele anderen hebben helaas hun vingers al gebrand. Uniswap of exchanges is waar je op dit moment moet zijn voor betrouwbaardere projecten.

Ja dit zou een mooie route zijn! Hier kom ik eind april wel weer op terug. We gaan het zien, ik blijf het een leuke bezigheid vinden. Snap dat je bearish bent (en het is weereens bagger dit weekend) en ik zie dat je kennis van zaken heb. Ik zie ook genoeg bearish scenario's voorbij komen en vind alles nu ook niet overtuigend bullish. Maar ben wel overtuigd dat deze run nog wel wat maandjes duurt!

Ik ben een rasoptimistisch en ik weet dat de markt anders is qua geldstromen en volwassenheid, maar ook ik ken januari 2018 nog goed herrineren. Wees niet te hebberig mensen, voor je het weet koop je 4 x de dip en blijf je in de dip achter haha. Maar ik gun jou, en de rest, een welvarende bull run! Voor de nieuwelingen die meer info willen hebben over het lezen van grafieken en koersen: www.dtc-crypto.nl. dyor.

Ik zit er eind maart in ieder geval bovenop. Groot deel in Tether, meer ADA terugkopen in de dip. Voor iedereen die ook maar wat euro's in crypto heeft, hou deze tijdspanne in de gaten. (Geen financieel advies, gewoon ter kennisgeving)

Laatst bewerkt:
Ja dit zou een mooie route zijn! Hier kom ik eind april wel weer op terug. We gaan het zien, ik blijf het een leuke bezigheid vinden. Snap dat je bearish bent (en het is weereens bagger dit weekend) en ik zie dat je kennis van zaken heb. Ik zie ook genoeg bearish scenario's voorbij komen en vind alles nu ook niet overtuigend bullish. Maar ben wel overtuigd dat deze run nog wel wat maandjes duurt!

Ik ben een rasoptimistisch en ik weet dat de markt anders is qua geldstromen en volwassenheid, maar ook ik ken januari 2018 nog goed herrineren. Wees niet te hebberig mensen, voor je het weet koop je 4 x de dip en blijf je in de dip achter haha. Maar ik gun jou, en de rest, een welvarende bull run! Voor de nieuwelingen die meer info willen hebben over het lezen van grafieken en koersen: www.dtc-crypto.nl. dyor.

Ik zit er eind maart in ieder geval bovenop. Groot deel in Tether, meer ADA terugkopen in de dip. Voor iedereen die ook maar wat euro's in crypto heeft, hou deze tijdspanne in de gaten. (Geen financieel advies, gewoon ter kennisgeving)

Ik heb veel van mijn kennis vooral van Benjamin cowen, een van de weinige bekende youtubers die ook echt legit: geen geschreeuw, geen gouden bergen, maar modellen en legitieme informatie

Ik heb veel van mijn kennis vooral van Benjamin cowen, een van de weinige bekende youtubers die ook echt legit: geen geschreeuw, geen gouden bergen, maar modellen en legitieme informatie

Thanks man! Ik ga eens door ze video's heen, ziet er idd al clean uit. Geen gekke bekken, getallen zoals 10,100,1000x etc. Ik ben ook totaal niet van die filmpjes, zo nu en dan interviews van project updates. Ik hou het bij 2 Nederlandae paid groepen, heb wat basiskennis om het te begrijpen en dat gaat prima zo. Maar dit is een goeie!

Prima dat je vraagt waarom, maar houd de rest van de onzin lekker voor je.

Alles prima, maar er komt hier zoveel onzinnig en gevaarlijk 'advies' voorbij. Pure crypto gewauwel. Vandaar even wat tegengas.

Om te beginnen ben ik ook maar een simpele ziel, ik heb geen glazen bol en dit is geen financieel advies.

Google eens op arno wellens, de beste man is op sommige vlakken een beetje doorgeslagen. De kunst is daar door heen te lezen.

Alles prima, maar er komt hier zoveel onzinnig en gevaarlijk 'advies' voorbij. Pure crypto gewauwel. Vandaar even wat tegengas.

Is duidelijk te merken ja :biertje:

Om te beginnen ben ik ook maar een simpele ziel, ik heb geen glazen bol en dit is geen financieel advies.

Google eens op arno wellens, de beste man is op sommige vlakken een beetje doorgeslagen. De kunst is daar door heen te lezen. Als je dat lukt dan begrijp je de huidige economische ontwikkelingen beter, en kan je je hiertegen wapenen als kleine man en er allicht zelfs wat voordeel uit halen. Zet af en toe eens rtlz op in plaats van marble mania, verdiep je in follow the money, tegenlicht, zembla etc. Zo ga je de wereld wat beter begrijpen. De ontwikkeling laatste 10-15 jr van de dollar zijn bizar, de Chinezen zijn straks de nieuwe wereldbank-leiders. Dat gaat heel veel spanning veroorzaken.

Geld is macht, macht is in de geschiedenis al vaker misbruikt en geld is niet gratis, er is altijd iemand die de rekening moet betalen. Ik vermoed dat corona en de algehele monetaire malaise een nog grotere klap gaan geven aan de economie dan wat er in 2008 gebeurde.

Wel zo netjes om de hele post dan even te qouten.

Tegengas is prima en gezond, maar doe dat door inhoudelijk in te gaan op de dingen die er gezegd worden.
Nu komt het over als aandachttrekkerij en minachting naar degene die er over discusseren.

ps. sorry voor de opmerking over thuis, ik ken je situatie niet, dus kan er geen oordeel over hebben.

Ik lees zoveel onzin hier dat ik niet eens weet waar te beginnen. Short gaan, je duikt lekker je bedje in. Snachts 1 tweet van messias musk en je bent compleet bankroet met een dikke schuld erbij. Succes

Komt grotendeels wel op crypto gewauwel neer ja. Groots Tether in omdat de maand maart historisch gezien een negatieve maand is? Vind ik tegenover vele beginners die rond deze tijd instappen nogal een gewaagde uitspraak. Zeker gezien de range waar btc nu inzit. Niemand hier weet of we 52k gaan breken of 44k/42k gaan testen. Iemand die net begint hecht misschien bijzonder veel waarde aan je post en doet hetzelfde. Hij of zij heeft alleen geen idee op welk punt er teruggekocht dient te worden. Een 5k candle middenin de nacht en je gaat rekt.

Mijn advies is om je, mocht je willen gaan traden, goed in support en resistance in te lezen. Blijf je zitten waar je zit, zet dan targets voor jezelf en houd je daaraan. Het is namelijk goed om je winst te pakken, zodra je een persoonlijke target haalt. Richt je bij targets niet op de moonboys via Twitter en YouTube. Wees reeel en vooral niet te gierig. Probeer als trader een goede balans in je portfolio te vinden, zodat je op meerdere scenario’s in kan spelen. Niks vervelender dan 99% in alts zitten en een dip van 40% te moeten ondergaan. Geef jezelf de kans om die dips te kopen.

Hoop dat iedereen linksom of rechtsom weet te cashen. Succes!

@firekwakkers: is het bovenstaande volledig jouw standpunt of komt ook deze informatie uit een betrouwbare en voor jou vrijwel exclusieve bron? :wink:

(ja wilde 'm toch even maken, ja hier blijft het bij, nee geen popcorn. Als het gaat om bitcoins kun je me overigens wel echt alles wijs maken)

Wat een niveau hier weer jongens. Wel knap dat het zelf in een junktalks topic mis kan gaan bij sommigen. Laat elkaar eens in de waarde en laat het kinderachtige gedrag achterwege.

Uitleg over de bovenste logaritmische band, waar mogelijk de top en bodem kunnen zitten en waarom (let op, allemaal speculatie). Vanaf 2-4min ongeveer

Back
Bovenaan