Binkie [Uitloop]

Waren gewoon weer toppers van een singleshots. Jammer hoor dat ze eruit zijn gehaald, want ik heb hier toch echt lekker van kunnen genieten gister. Knallen gewoon echt perfect in de lucht. De vlam is ook zeer goed en fel.

Iemand stak er 1 over de grond af en de knal deed niks onder een fenix nitraat ( of andere goede knallers zoals supero etc ). Dan zie je gewoon hoe goed de kwaliteit kruit is die in deze kleine bombette zit.

Waren gewoon weer toppers van een singleshots. Jammer hoor dat ze eruit zijn gehaald, want ik heb hier toch echt lekker van kunnen genieten gister. Knallen gewoon echt perfect in de lucht. De vlam is ook zeer goed en fel.

Iemand stak er 1 over de grond af en de knal deed niks onder een fenix nitraat ( of andere goede knallers zoals supero etc ). Dan zie je gewoon hoe goed de kwaliteit kruit is die in deze kleine bombette zit.

Een fenix nitraat gaat echt wel veel harder dan een binkie hoor!

Ik vind het echt jammer dat deze dingen eruit gaan. Wat een geweld komt er hier vanaf! Met stipt op nummer 1. Ook weer dit jaar!

Na het succes van vorig jaar had ik ze dit jaar natuurlijk weer. Maar toch bleek dit niet meer de hardste single shot te zijn. De Sick was duidelijk harder! Ook heeft de sick nog een leuke minetje en een ti boeketje!

Ik rauw er niet meer om dat deze eruit gaan want ik heb de perfecte vervanger gevonden!

Nog een filmpje van mijn (hoogswaarschijnlijk allerlaatste pakjes) Binkies. 15 pakken dus 90 stuks doorgelont.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
zo dan!
Een heerlijk tempo Ruben!
Geweldig gedaan! zeer netjes!
Ik mis alleen een beetje de Finale:wink: haha
Nee hoor erg mooi.

Weet iemand nog of deze voor het jaar 2012/2013 verkocht mogen worden??(ik weet alleen dat marijn ze niet meer mocht importeren)

Binkies gingen afgelopen jaarwisseling weer bijzonder goed. Komende jaarwisseling weer in de collectie samen met de Whistling thunder queen singleshots. :)

super cake van gemaakt leuk om te zien en te horen
ja hopelijk komt de binkie weer en dan ook in pot en groot verpakking
en natuurlijk iets goedkoper

De binkie zal straks als het goed is een stukje nostalgisch vuurwerk worden. Ik vond zojuist deze 2 bij elkaar horende filmpjes op youtube waar 100 binkies in hoog tempo er door heen gejaagd worden in waaiervorm.

Laatst bewerkt door een moderator:
De binkie zal straks als het goed is een stukje nostalgisch vuurwerk worden. Ik vond zojuist deze 2 bij elkaar horende filmpjes op youtube waar 100 binkies in hoog tempo er door heen gejaagd worden in waaiervorm.

movie

movie

Gaaf! Echt tof als mensen uren en uren knutselen om iets te maken wat in 30 seconden weg is.
:-)

Daar ken ik er nog een van:D
Gaaf gemaakt Casper!:D

Echt heel gaaf gemaakt ja. Het totaalplaatje mag er wezen, ziet er goed strak uit. En dan is het werkende gedeelte de kers op de taart. Super!

Back
Bovenaan