Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waren gewoon weer toppers van een singleshots. Jammer hoor dat ze eruit zijn gehaald, want ik heb hier toch echt lekker van kunnen genieten gister. Knallen gewoon echt perfect in de lucht. De vlam is ook zeer goed en fel.
Iemand stak er 1 over de grond af en de knal deed niks onder een fenix nitraat ( of andere goede knallers zoals supero etc ). Dan zie je gewoon hoe goed de kwaliteit kruit is die in deze kleine bombette zit.
Mooi gedaan Ruben! Mooi label er omheen en hij kan zo de winkel in!!
Nog een filmpje van mijn (hoogswaarschijnlijk allerlaatste pakjes) Binkies. 15 pakken dus 90 stuks doorgelont.
http://www.youtube.com/watch?v=XOr0hrFymVY
Weet iemand nog of deze voor het jaar 2012/2013 verkocht mogen worden??(ik weet alleen dat marijn ze niet meer mocht importeren)
Waarom je laatste pakjes?
Stap je over op iets anders?
Gaaf! Echt tof als mensen uren en uren knutselen om iets te maken wat in 30 seconden weg is.
![]()
De binkie zal straks als het goed is een stukje nostalgisch vuurwerk worden. Ik vond zojuist deze 2 bij elkaar horende filmpjes op youtube waar 100 binkies in hoog tempo er door heen gejaagd worden in waaiervorm.
movie
movie
Gaaf! Echt tof als mensen uren en uren knutselen om iets te maken wat in 30 seconden weg is.
![]()
Daar ken ik er nog een van
Gaaf gemaakt Casper!![]()