Binkie [Uitloop]

Tot dusverre zijn de binkies het hardst ze zeggen maja das zeggen en nog geen conrete bevesteging. Dat de nieuwe singelshots van Rubro harder zouden gaan. Echter is de binkie al zga maximaal gevuld dus of het merkbaar verschil gaat opleveren ?

Tot dusverre zijn de binkies het hardst ze zeggen maja das zeggen en nog geen conrete bevesteging. Dat de nieuwe singelshots van Rubro harder zouden gaan. Echter is de binkie al zga maximaal gevuld dus of het merkbaar verschil gaat opleveren ?

Dat vraag ik mezelf ook af alleen zijn monsters van Rubro hier goedkoper heb gelukkig nog binkies liggen, maar zal toch 5 pakjes monsters kopen :)

Persoonlijk vind ik binkies de beste single shot
De knal is hard maar vind ook gewoon heel mooi als die afgeschoten word en zo'n thunderking spat bijvoorbeeld lelijk uit elkaar maar niet een binkie

Ben er vandaag achter gekomen dat er een nieuwe dealer hier in de buurt komt die ook binkies verkopen 10 voor €29.50,- redelijk prijsje aangezien de adviesprijs €3.75,- is dit jaar. Wel jammer vorige jaar betaalde ik €2.40,- per pakje :p

Heb toch maar een karton besteld van deze top knaller, er zullen misschien vervangers zijn/komen die wat harder gaan, maar net zoals "de echte" astronauten vind ik de binkies er gewoon bij horen. Gelukkig ook nog eens 35% korting gehad bij aankoop van een karton dus kwam het neer op 2,28 euro per pakje :D

waar mag dat zijn? zou ook graag voor zon prijs een karton willen bemachtigen

ik ga voor de monsters dit jaar, knallen harder dan de binkies.
ik snap niet dat je dit nu al kunt zeggen, niemand herft ze nog gehad en vergeleken. Enige filmpje van de monsters is een sample china filmpje. Ik erger me aan dit soort.opmerkingen, slechts een speculatie gebaserrd
ophelemaal niks.

Zojuist een Binkie naast een single shot van Chooêt gezet. Ik dacht altijd dat Chooêt voor de hardste klap zorgde, ik had het fout. Wat een klap kwam er van zo'n die Binkie af, met recht de hardste knaller van Nederland. Doodzonde dat deze uit de productie zijn, gelukkig heeft mijn dealer er nog 3 dozen, flink inslaan dus.

Greet is een beetje reclame voor Rubro aan het maken. Een beetje maar...

Bij mij komen de Binkies er toch ook zeker weer in. Blijft geniaal spul om lekker tussendoor de tijd te vullen. Als je het zonde vindt om groot spul te stoken, kun je jezelf lekker vermaken met Binkies.

Goed hoe je de 22e pagina mooi en vol met info afmaakt! :frusty:

Ruben, bezem erdoor?

toch balen dat ik ze dit jaar niet heb, het is niet anders.
net als de hoogmoed.

toch wel 2 toppers, maar wie weet komen ze terug.

Zelfgemaakt filmpje, voor mij de beste singleshot van Nederland.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waren heerlijke klappers inderdaad. Goeie prijs/kwaliteit verhouding ook. Jammer dat ik niet bij Brinkman ben geweest. Ik vond het daar net te duur worden...

Back
Bovenaan