Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tot dusverre zijn de binkies het hardst ze zeggen maja das zeggen en nog geen conrete bevesteging. Dat de nieuwe singelshots van Rubro harder zouden gaan. Echter is de binkie al zga maximaal gevuld dus of het merkbaar verschil gaat opleveren ?
weet iemand meschien of de binkie een hardere knal heeft dan de silver salute van wolff
De binkie heeft een erg harde knal, maar die wordt in principe niet als harder ervaren van een knal van de salute/silver salute/sound barrier/no mercy.
Heb toch maar een karton besteld van deze top knaller, er zullen misschien vervangers zijn/komen die wat harder gaan, maar net zoals "de echte" astronauten vind ik de binkies er gewoon bij horen. Gelukkig ook nog eens 35% korting gehad bij aankoop van een karton dus kwam het neer op 2,28 euro per pakje![]()
als ik het goed begrijp is de knal van de silver salute harder
waar mag dat zijn? zou ook graag voor zon prijs een karton willen bemachtigen
ik snap niet dat je dit nu al kunt zeggen, niemand herft ze nog gehad en vergeleken. Enige filmpje van de monsters is een sample china filmpje. Ik erger me aan dit soort.opmerkingen, slechts een speculatie gebaserrdik ga voor de monsters dit jaar, knallen harder dan de binkies.
ik ga voor de monsters dit jaar, knallen harder dan de binkies.
ik ga voor de monsters dit jaar, knallen harder dan de binkies.