Binkie [Uitloop]

Zoals al meerdere keren is vermeld, zitten er 72 doosjes van 6 stuks in één karton.

Karton moet je met de winkel waar jij het wilt halen regelen; daar heeft een forum als Vuurwerkcrew geen enkele invloed op.

vw_2008_2009_041__medium.jpg

Met dank aan Gerwin.

Hij blijft mooi hé!

al lang op zoek naar een dealer in de buurt die binkies verkoopt. en eindelijk heeft mijn dealer binkies in zijn collectie. ga denk ik 2 bulkpacks van deze kopen oftewel 120binkies ook al ziet zoeen karton er ook inderdaad leuk uit zoals hierboven. heb er nu al zin in:p

dat is zeker lekker knallen @ koenie95! bij mijn dealer hebben ze inderdaad ook zo'n soort actie zoals 123vuurwerk. ze worden niet geleverd in een bulkpack door de importeur alleen mijn dealer die verkoopt ze dan per 10.

heb ze dit jaar voor het eerst, dus lekker afwachten:D
ik heb me vrienden er over verteld en die wouden ook gelijk een paar pakken:p
maar heb er wel super veel vertrouwen in:p
had vorig jaar asian thunders, dus is effe kijken welke harder knallen:p

Heb ze 6 pakjes besteld, misschien nog bijbestellen op de ophaaldagen :) Heb ze dan voor de 3e keer geloof ik

Voor het eerst gehaald, en gelijk getest. Het filmpje stuur ik zo wel!

Had er meer van verwacht. Ze schoten veelste hoog. Maar op de grond doen ze het wel lekker. Had een lekkere druk op me oren:)

meer van verwacht? ik vind ze nog steeds harder knallen dan de detonator, rebel, chooet shock (komt wel enorm in de buurt van de binkie en mooi boeket).

Dus hij blijft de hardste

meer van verwacht? ik vind ze nog steeds harder knallen dan de detonator, rebel, chooet shock (komt wel enorm in de buurt van de binkie en mooi boeket).

Dus hij blijft de hardste

Snap niet waarom je het raar vind dat ik er meer van verwacht hebt. Dat ze harder zijn dan de door jou opgenoemde lijst, maakt voor mij geen verschil dat ik ze harder verwacht. Dat ze de hardste zijn, kan best zijn. Maar het verschilt niet veel met andere harde single shots. Meer omdat ze ook hoog schieten, maar dat had ik al uitgelegd.

zojuist getest had ze namenlijk voor het eerst. maar wat zijn dit een heerlijke singleshots zeg. erg goede knal!

Ik heb ook wat binkies gekocht.

Het viel me op dat het productiejaar 2008 is.

Is dit niet erg oud? Zullen deze het nog wel goed doen?

Back
Bovenaan