Binkie [Uitloop]

Heel herkenbaar 3xh.
Je kan er ook soort van taartjes van maken, 5 bij elkaar en dan aansteken.
Het is kwalitatief goed spul, dus ze steken elkaar wel aan.

Het gevaar zit hem echter in het feit dat wanneer de eerste omvalt, de rest geraakt kan worden en ook om kan gaan. Als die dan nog af moeten gaan...

Ik had er dit jaar ook echt veel en iedereen in onze groep. We staken ze dan ook af per minstens 3.. we hadden ook projecten ermee gemaakt. Echt fijne dingen, ze knallen behoorlijk goed.

Moet zeggen dat ik er op oud en nieuw begeven moment ook gek van werd en ik een stuk of 10 pakjes aan me broertje weggaf. Ik had op 1 januarie nog een grote vuilnis zak vol van over samen met andere singleshots, en alles in de avond op 1 januarie nog even de lucht ingejaagd.

Volgend jaar zitten ze er zeker bij, maar niet zo veel meer nee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even een straatfilmpje van afgelopen jaar van mij..

Filmpje niet gebruiken zonder toestemming.. credits voor filmen gaan naar Anaconda

jammer dat ze aleen nu veel minder hard klappen echt zonde ik kocht ze altijd bij top in rotterdam

Laatst bewerkt:
Leg dit eens uit? Ik heb tot nu toe elk jaar binkies gehad en heb nooit kwaliteits verschil gemerkt?

Hij had waarschijnlijk andere single shotjes bij top gehaald.
Ze hadden dit jaar natuurlijk geen marijn.

Dus volgensmij dacht hij dat dat binkies waren:p

dit zijn toch de hardste mortiertjes van nl?
of die van chooet.....?

Dit zijn wel de hardste ja. Heb ze vorige jaar voor het eerst gehad en ben van mening dat er geen betere zijn momenteel.

Die van Chooet zijn ook zeker goed, maar die scoren vooral goed op het gebied van sier. Knal is gewoon hard maar niks bijzonders. Boeket is wel erg goed voor een mortiertje. Ik ga ze komend jaar dan ook zeker inslaan indien mogelijk.

Ik vind ze eerlijk gezegt iets te hoog schieten. Zijn echt super voor de prijs! Zolang ze 3 euro blijven.

Zijn dit jaar 3,95! Word dus overstappen naar een andere singleshot. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe singleshots van rubro.

Zover ik weet zijn er nog geen adviesprijzen voor dit jaar uitgegeven ?. Dus waar heb je dat vandaan ? voor hetzelfde geld verkoopt die dealer ze gewoon duurder dan de adviesprijs ;).

Zie zo al meerdere prijzen op die site die niet kloppen. Ik denk dat hun gewoon een hogere adviesprijs hanteren. Dus lekker wachten tot marijn de advies prijslijst 2011 uitgeeft :).

Beste freaks
Om eindeloze discussie te voorkomen of er nu wel of geen prijslijst 2011 van Marijn uit is: deze is uit en wij hebben toestemming om deze online te zetten!
En zal even iets rechtzetten: De adviesprijs voor de binkies in 2011 is 3,75 euro
Alle andere prijzen op de site goedkopervuurwerk.nl van Marijn zijn ook de adviesprijzen 2011 zoals wij die ontvangen hebben van Marijn....

Laatst bewerkt:
Nou, met voorverkoopkorting die je bij veel winkels krijgt is het gewoon weer 3 euri...

Maar het is wel een slappe zet. Volgensmij worden die dingen als een malle verkocht, en dat zou de boel toch wel moeten compenseren. Dit moet dus alleen maar extra winst geven. Jammer. Wanneer blijft een product eens 3 jaar hetzelfde kosten ?!

Nou, met voorverkoopkorting die je bij veel winkels krijgt is het gewoon weer 3 euri...

Maar het is wel een slappe zet. Volgensmij worden die dingen als een malle verkocht, en dat zou de boel toch wel moeten compenseren. Dit moet dus alleen maar extra winst geven. Jammer. Wanneer blijft een product eens 3 jaar hetzelfde kosten ?!

Zolang de dollar, vervoerskosten, opslagkosten en andere bijkomende kosten ook niet verhoogd worden misschien:wink:?

Zolang de dollar, vervoerskosten, opslagkosten en andere bijkomende kosten ook niet verhoogd worden misschien:wink:?

Tha, haha, dan misschien ja. Maar ik denk dat het best wat minder kan met die hele kooien om dat vuurwerk heen enzo, dat kost ene hoop geld.

Maargoed, om ontopic te blijven, de Binkie vind ik nederlands beste single shot. Ik had hem vorigejaar voor het eerst en ik vind dat hij de rest dik overklast. Als ik de mogelijkhied krijg koop ik hem dit jaar weer, ook voor die prijs.

Hmzzz,

Misschien ben ik een te wantrouwig naar importeurs toe, maar zou het werkelijk zo zijn dat de kosten zoveel stijgen dat elk artikel elk jaar weer verhoogd moet worden?
En als we het dan toch zo bekijken, worden de prijzen dan ook lager in tijden dat alles weer goedkoper word?
Ik heb het vermoeden dat dit niet gebeurt. En laten we eerlijk zijn, handel is handel, men wil er flink geld aan over houden. Er zijn misschien enkele verkooppunten die flink onder de adviesprijs gaan zitten, maar ook die willen er geld aan overhouden.
Maargoed, dit relaas past denk ik niet in dit topic.

Ontopic: Binkie is wel een donders lekkere mortier. Dus het is het geld misschien nog wel waard. Ik zal dit jaar ook zeker dit mortiertje weer erbij hebben. Ook voor de verhoogde prijs. (al het vuurwerk word duurder en dat blijf ik ook kopen)

greetzzz

Back
Bovenaan