kwintos
VWC lid
Haha en zo'n iemand moeten we dan serieus nemen?
Ga toch fietsen.
Nou hij haalt anders het bloed onder mijn nagels vandaan die kerel.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha en zo'n iemand moeten we dan serieus nemen?
Ga toch fietsen.

wij zijn liefhebbers van illegaal stoken en illegaal vuurwerk?
Nee maar uiteindelijk gaat het doel wel om een verbod op legaal vuurwerk, dus dat treft ons als liefhebbers.. Of niet dan?
Nee daar schiet je niks mee op.
Ik vind dat je beter de problemen zelf kunt aanpakken dus het vroeg tijdig stoken en het slopen.
Er is overlast daar kun je niet omheen.
Hier in Hengelo knallen ze ook als een gek en gaan er per dag wel 5 dozen de lucht in.
Dit heeft niks met 31 december te maken maar met illegaal vuurwerk uit Europa.
Ze kunnen hier op het forum ook beginnen met het verbannen van de topics over het illegale vuurwerk.
Dit wekt interesse.
Niemand krijgt folders in de bus met het adres van het bestellen van deze knallers en de ervaringen.
Het vuurwerkverbod komt er en ik denk zelfs binnen 3 jaar mist de overlast beperkt word.
Sorry maar met illegaal verbieden berijk je niks jah meer ongelukken om dat men niet weet hoe te gebruiken. En te vroeg afsteken kan je ook niet tegenhouden hoe graag je het ook wilt en vooral in de verkoop dagen zal het overlast toenemen. En je roept wel jah er moet dit en it gebeuren maar wat is dan je plan van aanpak? En probeer het uit te voeren. Dit jaar zal niet meer lukken maar je hebt meer dan 365 dagen om een plan van aanpak te bedenken.

En jij denkt dat een regering ook maar iets geeft om een paar honderd / duizend echte vuurwerkliefhebbers? "Schoppen tegen zere benen" gebeurt zo vaak, daar trekken politici zich echt niets van aan...
Ja, en 3000 zijn er van mij... verveelde me dus had ff een autohotkey scriptje gemaakt (als je wilt weten hoe dat moet, PM me dan maar ff, het is makkelijk, iedereen kan dat wel doen)
tja ik denk dat dit een open deur intrappen is .
want er wordt al zoveel gedaan op het gebied van overlast bestrijding .
wat wil je nog meer vraag ik me af .
ja ik weet heus wel dat hij een verbod wil,maar dit spil heeft totaal niks meer met legaal vuurwerk te maken .
ik snap wel dat hier heel veel mensen van balen .