Bijna 16.000 meldingen van vuurwerkoverlast

Echt, als ik is op die facebook van hem kijk.. wat een ongelooflijke pannenkoek zeg! Ahhh kan dat ventje echt uitkotsen met zijn blije kop! Gaat hij toch lekker zelf bij dat "gezamelijke" vuurwerk kijken en als hij bang is voor vuurwerk moet ie lekker binnen blijven, MIET! Wat een sch**tpartij Groenlinks zeg! Alleen die ouwe zuurpruimen stemmen op zo'n betuttelingspartij als Groenlinks. http://nos.nl/video/326790-een-gewone-oudjaarsdag-in-hedel-ondanks-vuurwerkbom.html Buiten de idioten die in mijn opgroei en stookdorp wonen moeten de oudere mensen is een voorbeeld nemen aan de oudere bij ons zoals op 0:27. Zo dit moest er even uit! Amen

Nee daar schiet je niks mee op.
Ik vind dat je beter de problemen zelf kunt aanpakken dus het vroeg tijdig stoken en het slopen.
Er is overlast daar kun je niet omheen.
Hier in Hengelo knallen ze ook als een gek en gaan er per dag wel 5 dozen de lucht in.
Dit heeft niks met 31 december te maken maar met illegaal vuurwerk uit Europa.
Ze kunnen hier op het forum ook beginnen met het verbannen van de topics over het illegale vuurwerk.
Dit wekt interesse.
Niemand krijgt folders in de bus met het adres van het bestellen van deze knallers en de ervaringen.

Het vuurwerkverbod komt er en ik denk zelfs binnen 3 jaar mist de overlast beperkt word.

Sorry maar met illegaal verbieden berijk je niks jah meer ongelukken om dat men niet weet hoe te gebruiken. En te vroeg afsteken kan je ook niet tegenhouden hoe graag je het ook wilt en vooral in de verkoop dagen zal het overlast toenemen. En je roept wel jah er moet dit en it gebeuren maar wat is dan je plan van aanpak? En probeer het uit te voeren. Dit jaar zal niet meer lukken maar je hebt meer dan 365 dagen om een plan van aanpak te bedenken.

Sorry maar met illegaal verbieden berijk je niks jah meer ongelukken om dat men niet weet hoe te gebruiken. En te vroeg afsteken kan je ook niet tegenhouden hoe graag je het ook wilt en vooral in de verkoop dagen zal het overlast toenemen. En je roept wel jah er moet dit en it gebeuren maar wat is dan je plan van aanpak? En probeer het uit te voeren. Dit jaar zal niet meer lukken maar je hebt meer dan 365 dagen om een plan van aanpak te bedenken.

daarom een kwestie van tijd dat het verbod er komt.
en dan hebben we er allemaal aan bijgedragen.

Waarschijnlijk alleen maar aanhangers van groenlinks die zich de moeite genomen hebben om een melding te doen om zo hun partij weer even in het nieuws te brengen en wat willen ze hier nou mee bereiken de overlast de nu veroorzaakt wordt is afkomstig van het illegale vuurwerk en dat ban je echt niet uit met een verbod hier in Nederland.

een verbod komt er echt niet anders was die er al.
op die site of weet ik veel wat zitten mensen die niks te doen hebben en de hele dag klachten invullen bij elke knal die ze horen.
zoon site is gewoon niet betrouwbaar.
iemand kan in zn eentje wel een paar 100 van die klachten invullen op een dag.
dus maak je over die site niet zo druk.
dan moet er toch meer blauw op straat gaan lopen om dit tegen te houden ?
geeft je gelijk een veilig gevoel en inbrekers worden afgeschrikt :D
verbied lekker die cobra's en die zooi.
waarom komt er dan geen verbod op alcohol ?
daar valleen veeeeeeel meer doden en gewonden dan met vuurwerk.
dat verbod komt er niet omdat je dan veel mensen tegen het zere been aan schopt.
en dat is het zelfde met vuurwerk.
waarom wil je het feest van zoveel mensen afpakken ?

.....bonte is niets meer als een kleuter die graag zijn oma een plezier doet

en dan vergeet ik nog de mensen die het importeren of verkopen in de winkels.
de meeste winkels kunnen zo mooi de eindjes aan elkaar knopen en er toch een mooi jaar van maken.
wil je deze mensen allemaal maar zo aan de kant zetten ?
ik weet het niet hoor maar die mensen die er nu "last" van hebben denken over 2 weken weer aan wat anders en komen pas aan het einde van het jaar weer janken.
de mensen die van het vuurwerk moeten leven denken alleen maar aan wat ze volgend jaar weer moeten doen om het nog veel mooier te maken dan dat het al was.
der gaan weer mensen naar china voor nieuwe producten etc.
wil de regering het op zn naam hebben om al die mensen zomaar aan de kant te zetten ?
mensen met gezond verstand zouden dat nooit doen.
wat ze wel kunnen doen is de leeftijd verhogen en vuurwerkvrije zones instellen bijv rond bejaarde tehuizen.
daar ben ik het dan wel mee eens.
laat die mensen lekker rustig van hun ouwe dag genieten maar ga niet een algeheel verbod instellen.
dat kun je gewoon niet maken tov de winkeliers en importeurs.
tuurlijk zijn er problemen maar die beginnen in polen italie en noem ze maar op waar die zware zooi vandaan komt.

Kom net een filmpje tegen op rtl, zoals verwacht alweer zwaar anti-vuurwerk wat extra word aangedikt met de bekende youtube filmpjes van zwaar knalvuurwerk, vaak in combinatie met benzine etc...
Ook onze galgroenlinkse "vriend" komt in beeld...:frusty:
Wat heb ik toch een ontzettende bloedhekel aan die vent, bah!

http://www.rtl.nl/components/actuee...rden-vuurwerkklachten-per-uur-op-meldpunt.xml

Ps. Kijk net op de site van groenlinks, het eerste wat ik lees:

"Waarom kerst een rotfeest is"

Hoezo een hekel aan alles wat leuk is:bonk:

Laatst bewerkt:
Kunnen wij misschien met zijn allen afspreken dit soort berichten niet meer te plaatsen?

Mensen zoals dhr. Bonte komen hierdoor alleen maar meer in het nieuws en dat is precies wat hij wil. Bovendien zorgt het bij ons voor veel frustatie en woede.

En dat is allemaal voor niks, want uiteindelijk staan wij ieder jaar weer gewoon te knallen. Dit hoort gewoon bij oud en nieuw. Zodra de 31e nadert krijg je dit gezeur. Na oud en nieuw is het allemaal weer voorbij en horen we een jaar niks meer van dat groenlinks gemekker.

Verspilde energie jongens !

En jij denkt dat een regering ook maar iets geeft om een paar honderd / duizend echte vuurwerkliefhebbers? "Schoppen tegen zere benen" gebeurt zo vaak, daar trekken politici zich echt niets van aan...

met die cobra's verbieden doel ik op een verbod op die zooi in italie en waar ze ook allemaal maar vandaan mogen komen !
hoeveel mensen denk jij dat er werken in die vuurwerk branche ??
denk je dat zie die zomaar op straat zetten ?
zo behandelen ze uitgeprocedeerde asielzoekers nog niet eens laat staan eigen volk !!

Ja, en 3000 zijn er van mij... verveelde me dus had ff een autohotkey scriptje gemaakt (als je wilt weten hoe dat moet, PM me dan maar ff, het is makkelijk, iedereen kan dat wel doen :P )

Heel leuk hoor.
Maar naar de inhoud wordt niet gekeken door de politiek.
Alleen puur naar het getal van het aantal meldingen.
Kijk maar wat de media hier zegt. Dit faal initiatief negeren is beter in mijn optiek.

tja ik denk dat dit een open deur intrappen is .
want er wordt al zoveel gedaan op het gebied van overlast bestrijding .
wat wil je nog meer vraag ik me af .
ja ik weet heus wel dat hij een verbod wil,maar dit spil heeft totaal niks meer met legaal vuurwerk te maken .
ik snap wel dat hier heel veel mensen van balen .

dit ijn gewoon tekenen dat groenlinks een vuurwerkverbod al ziet zitten ..:cry:

Back
Bovenaan