Bij welke winkel kocht jij de allereerste keer vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste vuurwerk je ooit.
Rijwielcentrale Eindhoven en Adje van til Eindhoven.
En me eerste vuurwerk van me eigen centen bij de Houtse bazar.

Ijzerhandel vos in Huizen ging ik al als klein jochie heen met mijn vader. Was super trots dat ik er achter kwam dat de winkel ook hier op het forum zat en deed aan freak acties. In principe haal ik daar 90% van mijn vuurwerk elk jaar. Mooi makkelijk

Hol Meteren met toen nog dat merk uit Friesland. Wat ook die Gerard joling pakket en zo had. Zo fout haha. Maar hadden ook andere mooie goud Zwarte boxen. Later voor cakes bij isandra ijzerdoorn. Een bijzondere winkel was dat met eigen forum. En top merken van toen als royal fire works en Bonfire works etc. En een leden dat in december om door de bunker te lopen etc. Wat een tijd was dat.

Vorderman vuurwerk in Terwolde. Was bij mij in de straat waar ik toen woonde. Denk ergen rond 1997.

De oudste folder die ik nog heb komt uit 1999.

IMG_2426.jpg
IMG_2425.jpg
IMG_2424.jpg

Eens zien....

Mijn eerste vuurwerk ooit was een kids fun assortiment van Paashuis-Spierings VOF in het jaar 2004 [ik was 7 toen]

mijn eerste echte vuurwerk was van VuurwerkVught [het oude paashuis] en de Loods vuurwerk Vught [Eijkemans] met wat grote fonteinen, ratelbandjes en vuurpijlen in 2008.

vanaf 2012-2013 ben ik met het serieuzere spul bezig.

Hetgeen mijn vader altijd kocht kwam bij Klein Willink tweewielers uit Westendorp of Bert Lammers vuurwerk uit Halle vandaan. Het kan ook haast niet anders dan dat mijn eerste eigen centjes ook naar een van deze 2 winkels is gegaan. Wat zou ik graag eens weer een winkel instappen die eruit ziet zoals het er toen uit zag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan