Big Three

huuuuuuuuuuuge. Deze reuzen stijgen bruut op, knallen hard en het boeket is groooot. Vooral de gouden viel op, en die naar rood verandert, die andere viel tegen. Ander nadeel is de slechte vorm van de boeketten. Maar met zulke dreunen en enorme boeketten heb je absoluut niks te klagen!

Ik weet niet hoor maar ik vind de pijlen maar niks.. Effecten te groot niet goed gevult.. De burstknal is echter wel lekker.. maar vind het effect maar niks..:shocked:

de sterren zijn inderdaad niet gelijkmatig verdeeld. Maar het effect is irl echt groot en mooi, vergis je niet. Dat was dus bij de ouwe het geval...

Laatst bewerkt:

toch lijkt het effect kleiner als andere filmpjes die rondspoken op het internet. is dit toch wel de oude versie? want ik heb de oude versie gehad, en daar verdween het effect achter de daken van een rijtje huizen als je midden op straat stond.
maar goed, die top fighters zien er inderdaad heel goed uit!

[edit] nog een keer gekeken, er staat Herlat big 3. is dus de nieuwe, slechtere versie. daarom zijn de effecten ook zo klein waarschijnlijk.

(oude) BIG THREE gehad in 2008. Deze pijlen staan nog steeds op eenzame hoogte. Als ik filmpjes zie langskomen van Cosmopolitain en Assorted Rockets van Original valt me wel op dat het effect van BIG THREE A ook tussen deze pijlen zit (met die rode nagloei). Toch vind ik de BIG THREE A de mooiste belgische pijl die er te koop is.
Zou er nou ander kruit in zitten dan in "de rest"?

Laatst bewerkt:
@GoldenPower
Kun je dit misschien toelichten? De oude zijn namelijk niet zonder reden uit de schappen gehaald. Ze knalden te hard, om het in eenvoudige termen uit te drukken. Ik denk persoonlijk dat we de oorspronkelijke versie daarom ook niet meer terug zullen zien bij Original.

Ik had dit jaar de Top Fighters en een doos Tivoli pijlen (Loots) genomen om de leegte te vullen. Vielen beide niet tegen, maar de Tivoli's kwamen het dichtst in de buurt van de oude Big 3 qua break. De Top FIghters hebben een beduidend kleinere effectdiameter en de pijlen zelf stijgen ook iets minder "agressief" op. Maar zoals gezegd; allebei kwaliteit hoor. :bye:

Cameo

Ik heb er niet heel erg veel verstand van (ben pas na oud en nieuw lid geworden) maar dit lijkt mij erg veel op de oude te doen lijken (ps. let niet op die deur, die wordt nog een keer vervangen als we gaan verbouwen. Staat nu nog in een gedeelte van het huis dat we nog niet gebruiken :P zijn verhuisd sinds een tijd) :P

Bekijk bijlage 5225 Bekijk bijlage 5224

Back
Bovenaan