Big Shots

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 4164
Artikelnaam: Big Shots
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 304 gram
Aantal Schoten: 8 totaal - losse schoten
Effectomschrijving: 8 single shots - 1,9"
Kartoninhoud: 8/8
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 19,95 per pakket van 8 stuks

4164-big_shots.jpg

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zéér interessant! :)

En voor Arjan:
- De derde (tail to green blinker) belooft nogal wat op film. Prachtige kleuren(combinatie)!
- Over het algemeen zijn er nog niet erg veel grote single-shots. Natuurlijk heb je wel de Short Circuit singleshots, en hiernaast nog een aantal andere losse flodders, maar toch blijven deze grotere single-shots vrij bijzonder.

Laatst bewerkt:
Nummer 1 en 3 mogen ze los uitbrengen! Zien er echt geweldig uit!!

Als de prijs redelijk is zal ik een pakketje aanschaffen :)

Aan het einde van de video gaat er 2 verschillende single shots tegelijk vandaar dat het lijkt of je er maar 7 ziet in de video.

De effecten zijn leuk, eigenlijk wat ik precies wil bij grotere singleshots. Daar m'n complimenten aan! Maar kwa effect grote vind ik het zo beoordeeld van de film, niet echt goed eruit zien. Ook gaan de schoten aardig hoog zo te zien.

Ik hoop het een keer vanaf een demo te mogen beoordelen, dan kan je dat natuurlijk pas goed zien.

Prima prijs voor 8 van die singleshots, ook al moet ik zeggen dat ik zelf niet zo van de singleshots ben. Dit zijn van die dingetjes die ik op de laatste dag toch ff meeneem, als ik ze in de winkel zie liggen.

kwam deze bij toeval tegen op de site van orthen. wauw wat een dingen! ik was niet van plan om nog meer bestellingen te doen, maar moet toch eerlijk opbiechten dat ik er alweer een geplaatst heb :P obsessie..

Mooi produkt, staat op de verlanglijst. Je kan hier echt alle kanten mee op.
Vind de prijs netjes voor 8 stuks.

Ben benieuwd ook naar dit product! Is de knal een beetje redelijk? Op een filmpje kan ik zelf nooit goed horen hoe ze klinken .. maar de effecten zien er iig wel prachtig uit ! :D

Back
Bovenaan