Big shot

Je weet wat je te doen staat dan, inkopen die hap!
Dan kom ik ook nog wel langs.:) (natuurlijk niet alleen voor die singleshots)
Wil deze singleshot ook wel eens meemaken.:wink:

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond het een mooie singleshot. Leuke mine en een groot, vol boeket een beetje als de Event Cake 3.
Het publiek vond deze ook mooi bij Vuurwerk Discount, ik zet er eentje op mijn lijst :)

Deze nog niet live gezien, maar gebaseerd op alle filmpjes hier, volgens mij een topper! Zo te horen eerst een dikke dreun van de mine, gevolgd door harde crackling en daarna een dik boeket!

Heb 'm 8 keer op m'n lijst staan, wordt zeker opgenomen in een projectje! :D

Volgens mij had ik een productiefoutje van deze single shot. Het is namelijk zo dat het bij mij alleen een mine was en dat er verder geen boeket meer bij was helaas.

9830968.c1eb3c42.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Waren er nu toevallig al meer mensen met een productiefout? Of hoe hebben jullie deze single shot ervaren?

Ik had 4 stuks in mijn collectie, elk exemplaar was prachtig! Heerlijke mine met daarboven een mooi groot en vol boeket.

image

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Waren er nu toevallig al meer mensen met een productiefout? Of hoe hebben jullie deze single shot ervaren?

Misschien dat je kan toelichten wat de 'productiefout' was? Misschien bedoel je de crackling mine? Die hoort er namelijk gewoon in te zitten.

Dat had jij denk ik een productie fout.
Ik had er ook ongeveer 5, maar allen met een mine en een boeket.
Kan me ook niet voorstellen dat het boeket eruit wordt gehaalt.

Die van mij had ook gewoon een mine gevolgd door een boeket!
Ik denk dat die van jullie inderdaad een productiefoutje had :) Kan gebeuren.

Volgens mij had ik een productiefoutje van deze single shot. Het is namelijk zo dat het bij mij alleen een mine was en dat er verder geen boeket meer bij was helaas.

Dat noemen ze nou een "blackshell" waarschijnlijk ligt de bombette nog ergens in je tuin:wink:

dit ding zouw het goed doen als je er 4 door lond, heb ik zo'n gevoel.

mooie mine, goede cracling en een mooi boeket:p

groetje tom

Ik heb de big shot afgelopen jaar niet gehad, het jaar daarvoor wel.
Hij was het jaar daarvoor zeer goed bevallen:D
Weet alleen niet waarom ik hem afgelopen jaar niet heb gekocht, want als ik zo de filmpjes bekijk, ga ik er denk ik wel weer 1 of 2 aanschaffen dit jaar:)

Back
Bovenaan