Big Platina Crystal

Heb afgelopen oud en nieuw deze box per 2 in een showtje geschoten. Dit is echt wel een kicken bak hoor ! Beetje jammer dat hij zo prijzig is.

Ik heb spijt dat deze niet heb mee genomen kon deze krijgen onder de naam( Colosseum van de Dutch Dragon Fireworks )voor 200 euro
ik baal er nog steeds van dat deze niet heb gekocht.. hoplijke is dit jaar weer 200 euro bij me dealer dan komt die er zekers in..

200 euro lijkt mij ook een prima prijs, maar ook niet meer dan dat. Zelfs mét freak korting is het moeilijk deze te vinden onder de 250 euro. Voor datzelfde geld koop je ook een Cruel Traction en een Crown Osiris.

Vandaag gezien bij Benfried in Moerkapelle in de regen en wind.
Deze box schoot alles en iedereen eruit wat een geweld komt er uit deze box harde burst elk boeket was groot en dan die mines er tussen wauw wauw. Hij kost een paar centen maar voor 250 euro in de outlet zou ik hem niet laten staan ..

Ik ben echt reuze benieuwd, eindelijk ga ik hem eens in de straat meemaken, want ik had deze gewonnen bij de demo van Cafferata. Wat een enorme box, de verwachting is hoog, we gaan het meemaken! :D

Ik kan het jullie pas in 2018 vertellen jongens...
Vanwege de mist én regen heb ik besloten om deze niet weg te stoken, vind ik gewoon te zonde. Eindelijk had ik hem, maar dan ga ik hem niet wegschieten als ik er niet even rustig van kan genieten. :wink:

Ik kan het jullie pas in 2018 vertellen jongens...
Vanwege de mist én regen heb ik besloten om deze niet weg te stoken, vind ik gewoon te zonde. Eindelijk had ik hem, maar dan ga ik hem niet wegschieten als ik er niet even rustig van kan genieten. :wink:

Groot gelijk. Zo'n dure box jank je niet de mist in!

Ik heb hem zelf wel afgestoken en ik blijf het een prachtige box vinden. Wat deze gewoon anders maakt dan alle andere zijn de dikke mines die er in zitten (helaas niet goed te zien op video).

Het doorlonten van deze enorme box (productie 2016) is niet heel simpel, daarom voor gekozen om die cakes lekker willekeurig per 2 af te schieten.
Mooie cakes, dikke effecten erin, zeker die enorme mines en een goede mix voor een complete show.
Ik zou het geld er niet voor over hebben, er is zoveel moois voor dat geld te krijgen, maar ik denk dat de consument die deze heeft gekocht en afgestoken, wel tevreden is over de kwaliteit, het ziet er verder super uit namelijk.

Ik heb dit jaar de compound versie van dit product gehad. Een echte kwaliteitsbox, met gruwelijke dikke mines! Hij is wel aan de dure kant.

Zeker een dikke box met geweldige mines en uitwerking, alleen jammer van de lange vertraging tussen elke cake door (compound versie). Dat was echt een tegenvaller. Dan kun je hem toch echt beter zelf doorlonten.

Ik sluit mij daarbij aan; de vertraging was erg vervelend... de mines daarin tegen waren echt super!

Dit jaar ook de fireball en sodom geschoten, zijn in prijs ongeveer hetzelfde maar velen malen beter naar mijn mening.

Back
Bovenaan