Big Platina Crystal

omdat ik dit jaar niet wist wat ik hebben wou heb ik deze bak maar eens geprobeerd .
om eerlijk te zijn was ik niet kapot van die bak .
ik kan voor heel veel minder geld een veel groter spektakel creëren door gewoon zelf door te lonten .
dat wat je zelf creëert is veel intenser en heeft een hoger tempo .
ik hoop dat jullie mij wel een beetje begrijpen .

Laatst bewerkt:
Ik heb hier twee dingen over te zeggen:
1. De gemiddelde jaarlijkse uitgave aan vuurwerk voor mij is minder dan een derde van de prijs van deze cake.
2. Hij is, zonder twijfel, het duurste product in Nederland.

Ik heb hier twee dingen over te zeggen:
1. De gemiddelde jaarlijkse uitgave aan vuurwerk voor mij is minder dan een derde van de prijs van deze cake.
2. Hij is, zonder twijfel, het duurste product in Nederland.

Wat een ongelovelijke slechte comment. Wat wil je nu eigenlijk zeggen over dit product?

Dat hij dit bedrag niet wil uitgeven aan vuurwerk. En met hem het overgrote deel van Nederland.

Jij brengt het anders, jij zegd: meerendeel wil dit niet uitgeven aan vuurwerk. Maxwell laat het meer overkomen dat dit een slecht product is omdat hij zelf niet zoveel geld uitgeeft en dus teduur is.. Maar ik zelf vind dit een hele mooie cakebox, en bij outlet kost hij 220 en dus prima tedoen:)

Ondanks dat je er hier twee ziet vind ik het echt een goede film van een prachtig product. Wat een kwaliteitsbak is dit zeg. Je betaalt er een hoop voor maar het is gewoon een geweldige en diverse cakebox. Ik zou hem graag willen maar helaas wordt ie hier in de buurt niet aangeboden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondanks dat je er hier twee ziet vind ik het echt een goede film van een prachtig product. Wat een kwaliteitsbak is dit zeg. Je betaalt er een hoop voor maar het is gewoon een geweldige en diverse cakebox. Ik zou hem graag willen maar helaas wordt ie hier in de buurt niet aangeboden.

Als je kijkt dat je op dit filmpje 440 euro (220 euro per stuk bij Outlet Groningen) in de lucht wordt geschoten, dan twijfel ik of het wel zo'n goed product is! Ik denk dat ik voor dat bedrag een leuker showtje kan samenstellen!

Jij brengt het anders, jij zegd: meerendeel wil dit niet uitgeven aan vuurwerk. Maxwell laat het meer overkomen dat dit een slecht product is omdat hij zelf niet zoveel geld uitgeeft en dus teduur is.. Maar ik zelf vind dit een hele mooie cakebox, en bij outlet kost hij 220 en dus prima tedoen:)

Hey, wacht eens even. Ik heb nooit gezegd dat het een slecht product is. Ik zeg alleen dat ik hem nooit zal aanschaffen omdat het te duur is. Aan de filmpjes te zien is het wel mooi.

380 is toch echt wel een beetje veel voor deze box hoor. Hij is zeker mooi maar voor dat geld kan je toch echt wel betere producten kopen, denk aan bijvoorbeeld de swiss lijn

Deze afgelopen O&N gehad. Dankzij vuurwerklandoutlet voor 225 euro. Op zich mooie box met mooie grote en afwisselende uitwerkingen. Het doorlonten was echter een drama. Hij moest vier keer opnieuw worden aangestoken. Daarnaast hadden de cakes zulke verschillende vormen dat het bijna onmogelijk was om ze in de doos door te lonten zonder dat de lonten vrij waren van de schietrichting van sommige tubes.

Deze afgelopen O&N gehad. Dankzij vuurwerklandoutlet voor 225 euro. Op zich mooie box met mooie grote en afwisselende uitwerkingen. Het doorlonten was echter een drama. Hij moest vier keer opnieuw worden aangestoken. Daarnaast hadden de cakes zulke verschillende vormen dat het bijna onmogelijk was om ze in de doos door te lonten zonder dat de lonten vrij waren van de schietrichting van sommige tubes.

Had hem dit jaar ook, en bent het niet met je eens.
Ik vond hem juist net erg gemakkelijk om door te lonten, en alles liep ook perfect door zonder pauzes. Ik had het lont gewoon vastgemaakt met tie-raps, wat schilderstape overheen gedaan, en weggewerkt tussen de cakes.

Verder had ik hem ook bij de outlet, maar vond hem zels die prijs niet echt waard.
Het is zeker een mooie box, maar bijvoorbeeld de immortal gold, cruel traction, en zena revolution zijn mooier voor een lagere prijs.

Niet dat ik hem van plan ben om te kopen, maar hoe kan deze box de keuring hebben doorstaan? De diameter van enkele tubes lijkt toch dik boven de 3,5 cm te zitten en wordt geadverteerd met 50g tubes. Of gebruiken zij een maas in de wet en zijn deze gelabeld als one-shot mortier?

Niet dat ik hem van plan ben om te kopen, maar hoe kan deze box de keuring hebben doorstaan? De diameter van enkele tubes lijkt toch dik boven de 3,5 cm te zitten en wordt geadverteerd met 50g tubes. Of gebruiken zij een maas in de wet en zijn deze gelabeld als one-shot mortier?

De tubes zijn 50mm, dit is toegestaan in Nederland zoland er alleen een Mine wordt gebruikt!

Ah, op die fiets. Desalniettemin, puike box. Met korting zo'n 250 euro, dan valt het nog redelijk mee met 4kg kruit.

Het gekke is dat ik deze wel eens op andere demo's heb gezien, waarbij het ook zo rap ging! Met opzet?! Ik heb echt geen idee! Als je zo'n duur product aan de man wilt brengen, dan moet je op z'n minst een goeie voorstelling van tijdsduur laten zien! Dit was gisteravond een waar spektakel, maar als ik deze zo in de straat heb, omdat deze overslaat, dan zou ik daarvan balen!

Back
Bovenaan