Big Platina Crystal

Hmmz, niet echt overtuigend voor een prijs van in de €379,-

Dan kun je beter voor de immortal gold, garden of eden en event spirits of beijing gaan :P is dezelfde prijs ongeveer en heb je toch iets coolers:D

Had er veel van verwacht maar valt tegen voor 380 euro.
De Big Gold Crystal was met 180 al duur, maar in ieder geval het geld zeker waard.
De Big Platina Crystal lijkt zelfs saai vergeleken bij het kleine broertje.

Ik heb deze nog niet live mogen meemaken, ben toch wel benieuwd hoe deze zich verhoudt t.o.v de Event boxen van Rubro, of Royal's Garden of Eden.

De effecten zien er zo te zien goed verzorgt uit, maar lijkt me duideljk dat deze weer zwaar overpriced is !

Dat is inderdaad wel een aangenaam scherpe prijs, dat scheelt wel fftjes meer dan de helft!

Helaas is Beverwijk me toch te ver weg, aangezien ik in het oosten van het land woon helaas, anders had ik deze zeker in overweging genomen

Leuk voor in 1 van me doorlont projectjes dit jaar:D
175 zou een prijs zijn waardoor ik er over na zou gaan denken, wel makkelijk dat je maar 1 keer wat aan hoeft te steken.

Toch wel erg veel geknetter in deze bak, iets teveel naar mijn smaak. Verder wel mooi uitgewerkte effecten, maar dat is meestal wel het geval bij Cafferata.
Voor rond de 200 euro een aanrader.

1" 1.2" en 2" buizen zie ik, maar zie er ook een die groter is dan 1.2" en kleiner dan 2", lijkt wel 1.5?

Als je 379,- Euro al veel vond dan kan ik je zeggen dat bij de lose verkoop dagen.
Deze cakes voor 420,- Euro heb zien staan in een winkel.

Helaas sloeg de onze na 1 cake uit en was alles echt te vochtig geworden.
De cakes staan nu te drogen en zullen volgend jaar nog los geschoten gaan worden. en misschien komt er weer een nieuwe platina bij.

we hebben wel de Crystal gold en Silver geschoten die waren allebei helemaal super !!!

Back
Bovenaan