Big Momma [COMPOUND]

Hier het filmpje. Niet de beste kwaliteit wegens 2 maal converteren, maar het geeft een duidelijk beeld.

Hier het filmpje. Niet de beste kwaliteit wegens 2 maal converteren, maar het geeft een duidelijk beeld.

En toch word ik er niet warm van. Het is absoluut geen slechte box! Maar je ziet gewoon waarom deze stukken goedkoper is dan bijvoorbeeld de boxen van Royal of Rubro. En ik vind 'm teveel in salvo's schieten.

En toch word ik er niet warm van. Het is absoluut geen slechte box! Maar je ziet gewoon waarom deze stukken goedkoper is dan bijvoorbeeld de boxen van Royal of Rubro. En ik vind 'm teveel in salvo's schieten.

Ik snap je punt zeker, maar juist de prijs/kwaliteit-verhouding maakt hem zo aantrekkelijk.
Ik heb de andere box los geschoten. Toen waren ze meteen een stuk minder interessant, maar 4 achter elkaar is zeker de moeite waard voor 70-100 euro.
De boxen voor royal zijn dan ook meteen 80/100 euro duurder dus dan mag je ook wel meer kwaliteit verwachten.

Als ik deze zo op de films zie was deze bak grandioos! Betaalbaar en kwalitatief uitstekend...Mooie bak. En per 2 heb je sensatie mooi om de reacties van een ieder te zien.:D

Vond deze ook zeer goed presteren, heldere kleuren, goede burst, mooi tempo, en een super prijs.
Zo zeg, deze komt heel goed over op de film :shocked:.
Hij staat op de wishlist voor komende jaarwisseling in ieder geval! Hopelijk kan ik deze met een beetje korting ergens op de kop tikken.

deze cake komt zwak over over sommigen filmpjes. Maar als je er 4a6 meter van Daan sta is het gewooon een mooie cake. en zeker als je bijvoorbeeld 30 procent korting krijg. Dus deze cake staat bij mijn op wishlist :)

Vorig jaar niet kunnen zien.
Maar dit jaar oogt deze bak weer mooi! Harde knallen ook weer en goede boeketten.

Voor de prijs... zeker doen! Alhoewel er van Zena ook zeker wat mooie boxen zijn.

Heerlijke bak natuurlijk, lekker tempo. Keuzes maken tussen producten.. Wat maken ze je het toch moeilijk.

Pfoe, das niet best, mag hopen dat het een enkeling is die zo abnormaal slecht presteert en dat niet de hele 2014 batch zo is. Laatste cake mist bovendien ook...
Op andere demo's zijn volgens mij ook gewoon 2014 producten geschoten??

Huh, was kruit al op of zo? Zijn wel heel erg kleine boekketten. Ben ik blij dat ik nog een oude van vorige jaar heb liggen. Goede batch plus kurk droog. Hopelijk is deze van het filmpje ook gewoon nat, dan heb je nog hoop dat het wel goed zal komen.

Back
Bovenaan