Big MC Thunder [Uitloop]

Heb je helemaal gelijk in zou wel vet zijn geweest maar vind zilvere mines en ti boeketten samen toch ook niet echt verkeerd:devil:

Heb je helemaal gelijk in zou wel vet zijn geweest maar vind zilvere mines en ti boeketten samen toch ook niet echt verkeerd:devil:
nee het is ook niet verkeerd .
maar laat je fantasie er nou even op los
crakling mines met blauwe kogels die einigen in ti boeket
wat denkje:)

ik vind het een leuke knalcake
weet iemand of die een beetje hard knalt?
want anders haal ik met me krappe budget van 150 euro
plaats van 2 van die dingen iets anders
kan iemand ff info geven?
dan heb ik het wel over
de gewone mc thunder
sorry voor off topic .

Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb heeft niemand deze cake nog in het echt gezien of gehoord. Dus je moet zelf maar op de beelden afgaan. :bye:

ik dacht dat die op een paar shows te zien waren
dat meende er in iedergeval een paar
en op ander filmpje kun je al aardig horen wat het inhoud
maarschijn bedriegt

mvg

Ow ja zie het op het filmpje inderdaad. Maarja vind dit mooi zat en dit is al een prahctige vooruitgang qua nederlandse knalblokken vinden jullie niet dan?

Ow ja zie het op het filmpje inderdaad. Maarja vind dit mooi zat en dit is al een prahctige vooruitgang qua nederlandse knalblokken vinden jullie niet dan?

Zeker weten. Daarom wacht ik ook nog een tijdje. Als je dit soort knalblokken al krijgt komt er ook nog wel een fluit/knalblok. Er valt genoeg te bedenken :bye:

Aan het commentaar te zien is dit een goede cake.
"Ow die dingen gaan harder dan vlinderbommen"
"Als je deze op ze kop zet man"
"Dit is zwaar illegaal"

Grappig om te horen. :p Zit zelf erg te twijfelen of ik deze moet nemen. Als ik deze neem kan ik de sniper niet dus ik moet kiezen tussen knal en sier wat ik zelf heel moeilijk vind. Iemand die mij kan helpen?.

:bye:

Teun48 misschien moet je even wachten op het eerste demofilmpje van de Sniper
Dan kan je altijd nog je mening bijstellen.
Het zijn inderdaad 2 geheel verschillende artikelen

Ziet er goed uit die bic mc thunder, alleen voor mij had hij beter steeds sneller kunnen schieten ipv in salvos.

Deze pot gisteren op een demo meegemaakt, de knallen waren redelijk. Ik was een beetje teleurgesteld, ik had de knallen namelijk harder verwacht. Nu weet ik ook dat het pas een herrie geeft als je er minimaal 2-4 met elkaar laat afgaan.

Heb dit dingetje besteld.
Leek me wel leuk voor overdag.
Denk dat ik hem wel versnel want anders vind ik het tempo te traag.
Ik steek hem dus in het midden aan. (verpakking eraf en lont opzoeken binnenin)

De big MC thunder heeft mijn verwachtingen overtroffen!
Lekker schelle knallen en mooie glitter mine's.
Knallen waren alleen niet zo hard als dei van de extreme salute (sierpot) helaas :D

Back
Bovenaan