Big Four XL

Zag deze gister ook op de demo. Blij dat ik hem besteld heb. Heerlijke bak met mooie afwisselende effecten:D

Mooie cake, al is het wel een eentonige bak. Meer diversiteit was niet verkeerd geweest.

Mooi gefilmd! Ik vind hem juist wel afwisselend, en het tempo is precies goed en bouwt mooi op naar de finale. De topper van Katan gisteravond in Rijswijk.

Hierbij dan ook mijn film van gisteravond bij Kuiper:

Beetje sullig afgestoken met die finale cake als eerste :p De tweede cakebox is ook erg ondermaats. Kleine effecten met zeer weinig gekleurde tips. De derde cake doet het een stuk beter met die glittering willows. Die laatste cake heeft te slappe en zachte crackling. Zeker geen aanrader dit.

Hierbij dan ook mijn film van gisteravond bij Kuiper:

Beetje sullig afgestoken met die finale cake als eerste :p De tweede cakebox is ook erg ondermaats. Kleine effecten met zeer weinig gekleurde tips. De derde cake doet het een stuk beter met die glittering willows. Die laatste cake heeft te slappe en zachte crackling. Zeker geen aanrader dit.

Kan het niet door de wind komen?

Ik heb gisteren 33 producten in dezelfde forse wind gezien. Ik kan dat prima relativeren aan elkaar. Deze had gewoon veel kleine effecten dan de rest. En crackling klinkt niet harder met minder wind. Natuurlijk presteert hij beter met minder wind, maar dat geldt ook voor de andere 32 producten van de demo!

Ik heb gisteren 33 producten in dezelfde forse wind gezien. Ik kan dat prima relativeren aan elkaar. Deze had gewoon veel kleine effecten dan de rest. En crackling klinkt niet harder met minder wind. Natuurlijk presteert hij beter met minder wind, maar dat geldt ook voor de andere 32 producten van de demo!

Hmm, toch vreemd, want in het filmpje hierboven ziet het er super uit. Ik wilde deze eerst bestellen maar nu begin ik te twijfelen...

Grappig, deze discussie is er vaak op meerdere producten, ieder jaar. De immortal gold was ook maar "mager" en "bagger" maar nu wil iedereen hem...

Wellicht dat de burst iets minder is waardoor de spreiding dus ook meer moeite heeft met de wind. De effecten vind ik er niet anders uit zien als in rijswijk (daar was inderdaad een stuk minder wind) dus heb er alle vertrouwen in!

Interessant....
In Rijswijk vond ik het een van de best presterende boxen.
Toch een sample geweest dan?

Interessant....
In Rijswijk vond ik het een van de best presterende boxen.
Toch een sample geweest dan?

Ben bang van wel, ik vond hem in rijswijk goed uit de verf komen, maar na het zien van bovenstaande filmpjes heb ik besloten deze uit mijn bestelling te schrappen:frusty:

Ik zag deze op een film van jejestilo voorbij komen volgens mij, na de Evolution cakes en deze had beduidend kleinere boeketten. Wederom een goede keuze gemaakt dit jaar door welgeteld 0 Katan rommel te bestellen.

Gelukkig geen Katan boxen besteld op de 6-pack 150 na, maar dat is geen ramp voor die paar tientjes. Wat ik dan toch raar vind: Katan importeert de producten van Evolution toch? Evolution steekt met kop en schouder boven veel Nederlands vuurwerk uit, zeker vergeleken met de producten van Katan.

Smoesjes van vocht en blabla, de producten van Evo zijn pas een enkele week in Nederland. Ik weet wel wat ik volgend jaar vooral ga kopen!

Gloeiende gloeiende... Katan!!!

Net deze box voor de 2e keer gezien, na rijswijk nu bij 7kamp.
En het verschil was dus duidelijk!! te zien tussen deze boxen.

Dit keer weinig wind, naar mijn idee toch een sample in rijswijk??
Helaas, ik had net iemand geadviseerd dit ding te kopen. Toch maar weer terugdraaien dan :S

Helemaal niet gek hoor, deze cake.
Vond het een mooi ding en voor de actieprijs van 99.95 zeker de moeite om te overwegen.
De normale prijs vind ik weer net te hoog gegrepen maarja, we blijven Hollanders haha.

Helemaal niet gek hoor, deze cake.
Vond het een mooi ding en voor de actieprijs van 99.95 zeker de moeite om te overwegen.
De normale prijs vind ik weer net te hoog gegrepen maarja, we blijven Hollanders haha.

Het lijkt echt alsof er twee versies zijn ofzo.
Een k#t versie en een goede versie.

Back
Bovenaan