Big Fat Chill [Uitloop 2023]

Prima mortieren! Dik boekket komt ervan af. Mooi om stuk of wat in een finale te verwerken.

Ziet er wel prima uit op bovenstaande video's, best interessant om een kartonnetje of 2 at once weg te vuren :p

Toch wel zonde dat ik deze niet meer meegepakt heb, oogt tof en de uitwerking blijkt maar duidelijk erg mooi. Volgend jaar zeker op de lijst.

Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar deze waren erg leuk om per 3 met een kleine vertraging dus heel kort achter elkaar te schieten. Als ze ergens een leuke actie hebben wil ik dit jaar wel 1 of 2 dozen pakken. Lijkt me heel mooi om bijvoorbeeld 4 rijen van 3 stuks in W-shape in een show te verwerken.

Hopen dat deze prijstechnisch onder de 10 euro blijft, dan komt die sowieso weer op de lijst van volgend jaar!

Ik hoop dat ze wat compacter worden gemaakt met de nieuwe productie.

Eigenlijk zijn dit gewoon batterijen, die verpakt zijn in een "big single shot" jasje.
De loze ruimte die je hierboven ziet bij de Big Fat Chill valt eigenlijk wel mee in vergelijking met de loze ruimte bij de Big Hunter.

Ik begrijp je wens om ze compacter te maken, maar dan oogt het niet meer als een single shot en dat is wat Broekhoff waarschijnlijk wel als bedoeling had.

Back
Bovenaan